حضور "کاروان امید" در ۱۸ محله شهر خوانسار

شهردار خوانسار گفت: شهرداری خوانسار با هدف افزایش نشاط اجتماعی، "کاروان امید" در ۱۸ محله شهری با رعایت ضوابط طرح فاصله‌گذاری اجتماعی راه‌اندازی کرده است.

محسن اسحاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای سرود خیابانی "کاروان امید" در شهرهای ایران، اظهار کرد: این طرح در فروردین ۹۹ برای نخستین بار همزمان با ولادت امام حسین(ع) در برخی از محلات شهر تهران با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد و مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و پس از آن در همه شهرهای ایران به ترتیب انجام شد.

وی گفت: در حالی که شهروندان این شهر برای قطع زنجیره‌ انتقال کرونا در خانه مانده‌اند، مدیریت شهری با هدف افزایش نشاط اجتماعی "کاروان امید" را در ۱۸ محله شهری با رعایت ضوابط طرح فاصله‌گذاری اجتماعی راه‌اندازی کرده است.

شهردار خوانسار افزود: اجرای این طرح با هماهنگی‌های معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و پلیس اماکن و اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان خوانسار انجام شد.

اسحاقی با بیان اینکه تمرین و صدابرداری و اجرای گروه سرود و تیم پشتیبانی با رعایت نکات بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شد، افزود: در هنگام اجرای سرود در محله‌ها از شهروندان درخواست شد تا از پشت پنجره، تراس و پشت بام شاهد اجرای گروه سرود باشند.

وی گفت: این برنامه به مدت دو روز در دو نوبت صبح و عصر به مدت ۱۵ دقیقه  در هر محله شهر خوانسار،  بدون تجمع افراد برگزار شد.

کد خبر 418505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.