۸۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در اصفهان بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: هم‌اکنون از میان ۸۰۰ بیمار مشکوک به کرونا که در بیمارستان‌های اصفهان بستری شده‌اند، ۱۸۸ نفر با وضعیت شدید بیماری، در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طاهره چنگیز شامگاه یکشنبه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درخصوص آخرین آمار مبتلایان بیماری کرونا در استان اصفهان (به‌جز کاشان و آران و بیدگل) اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۰ بیمار پذیرش شده و ۹۵ نفر نیز با حال عمومی مناسب از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون از میان ۸۰۰ بیمار مشکوک به کرونا که در بیمارستان‌های اصفهان بستری شده‌اند، ۱۸۸ نفر با وضعیت شدید بیماری، در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته ۹ نفر مشکوک به بیماری کرونا که آزمایش تعدادی از آن‌ها مثبت بوده، جان خود را ازدست داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان همچنان در مرحله قرمز قرار دارد، ادامه داد: آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در روزهای گذشته تعداد ثابتی داشته که این آمار به علت ملاحظات و مراقبت‌های دو هفته اخیر مردم اصفهان بوده است.

چنگیز خاطر نشان کرد: نگران اوج گرفتن دوباره بیماری هستیم زیرا اگر وضعیت فعالیت در سطح استان مانند روز گذشته باشد و مراقبت‌های بهداشتی کمتر شود، تعداد مبتلایان در اواخر هفته آینده افزایش خواهد داشت.

کد خبر 418504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.