باید در اعلام رده بندی بیشتر تعمق می شد/ مبلغ کم قرار دادها به هندبال لطمه می زند

سرمربی تیم هندبال آقایان سپاهان گفت: مس کرمان که قهرمان اعلام شد فاصله امتیازی داشت، اما اگر ادامه مسابقات برگزار می شد جایگاه تیم های رده دوم تا چهارم تغییر می کرد.

محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با وضعیتی که ویروس کرونا برای ورزشکاران ایجاد کرده، اظهار کرد: در ابتدا باید از پرسنل کادر درمان و پزشکی سپاسگزاری و قدردانی کنم که در این شرایط سخت  در راه نجات کشور ایستاده اند. به نظرم در مواقعی باید ایستاده قهرمانان را احترام نمود ولی برای این از خودگذشتگی باید سجده کرد و از آنان قدردانی کرد. شرایط خاصی داریم، همه باید موارد بهداشتی و توصیه ها را رعایت کنند تا بتوانیم این ویروس را از بین ببریم. تبعات شیوع کرونا تاثیر بزرگی در ورزش جهان و ایران گذاشته و همه را خانه نشین کرده است.

وی افزود: همه بازیکنان مجبور هستند در خانه های خود به صورت انفرادی کار کنند. افرادی که به فکر موفقیت هستند باید تمرینات اختصاصی داشته باشند تا بدنشان از فرم خارج نشود، این افراد  زمانی که همه چیز به روال عادی بازگشت شرایط بهتری نسبت به کسانی که تمرین نکردند خواهند داشت.

سرمربی تیم هندبال آقایان سپاهان با بیان اینکه با لغو  بازی های لیگ برتر هندبال موافق بودیم، اما شایسته تر بود در قبال معرفی و اعلام رده بندی کمی بیشتر تعمق می شد، تصریح کرد: مس کرمان که قهرمان اعلام شد فاصله امتیازی داشت، اما اگر ادامه مسابقات برگزار می شد جایگاه تیم های رده دوم تا چهارم تغییر می کرد. در هر صورت فدراسیون با همفکری مدیرعاملان باشگاه ها تصمیمی گرفته که تابع آن هستیم.

طاهری خاطر نشان کرد: به دلیل شیوع کرونا فدراسیون نمی توانست ادامه مسابقات را برگزار کند، اما بهتر بود به جای اینکه تیمی را قهرمان اعلام کند، به دو تیم مجوز حضور در بازی های آسیایی می داد، تیمی را به دسته پایین تر نمی فرستاد و چهار تیم لیگ یکی را به لیگ برتر می آورد.

وی در خصوص تیمداری سپاهان برای سال آینده و قرار داد بازیکنان، گفت: در حال حاضر باشگاه سپاهان تصمیم به تیمداری هندبال در بخش آقایان را دارد، اما اینکه در آینده اتفاقی رخ دهد و نظر باشگاه تغییر کند اطلاعی ندارم. قرار داد بازیکنان و مربیان هندبال یکساله است، لیگ ۹۸_۹۹ به تازگی تمام شده و در رابطه با سال آینده از طرف باشگاه با من صحبتی نشده است.

سرمربی تیم هندبال آقایان سپاهان با اشاره به اینکه مبلغ قرار داد بازیکنان هندبال و فوتبال قابل قیاس نیست، اظهار کرد: مبلغ کم قرارداد بازیکنان هندبال یکی از لطمه‌هایی است که به هندبال ایران وارد شده زیرا بازیکنان از کشور های دیگر پیشنهاد مبلغ بالاتری دریافت می کنند و هرچند تیم هم خوب نباشد، اما قبول می کنند. زمانی که بازیکنان خوب از کشور خارج شوند لیگ برتر ضعیف می شود و تنها وقتی که مبلغ قرار داد بازیکنان هندبال را بالا ببریم می توانیم از لژیونر شدن آن ها جلوگیری کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلاتی که در ورزش ایران وجود دارد، پرداخت نکردن به موقع مبالغ قراردادها است. بازیکنان فوتبال که قراردادهای میلیاردی دارند از نحوه پرداختها گله مند هستند و به همین منوال بازیکنان تیمها و رشته های دیگر عاصی تر از آن ها از وجود این مشکل هستند.

کد خبر 418500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.