آمار جدید مبتلایان به کرونا ویروس در کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: هم اکنون ۱۸۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سید الشهدا آران‌وبیدگل بستری هستند.

سیدعلیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا  با تاکید بر لزوم پرهیز از ترددهای غیرضروری با توجه به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با رعایت بیشتر اصول بهداشتی و ماندن در منازل به پایان کرونا نزدیک خواهیم شد.

وی ادامه داد : از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون دو هزار و ۱۵۰ بیمار از بیمارستان‌های شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۸۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سید الشهدا(ع) آران‌وبیدگل بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه آزمایش ۶۴۹ مورد از افرادی که در منطقه  کاشان تست کرونا داده‌اند، منفی بوده است، تصریح کرد: نتیجه آزمایش یک هزار و ۴۱ مورد از افراد نیز مثبت اعلام شده است.

مروجی به برنامه تلویزیونی هرخانه یک پایگاه سلامت اشاره کرد و افزود: این برنامه فرهنگ سلامت و مقابله با کرونا ویروس به خانه‌های مردم برده و به کنترل این بیماری کمک کرده است.

وی توضیح داد: بازگشایی صنوف به معنای پایان کرونا نیست و شاغلین باید با رعایت و مراقبت‌های بیشتر به اتمام این بیماری کمک کنند.

کد خبر 418492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.