طرح کمک مومنانه اثرات مثبتی برای عبور از مشکلات خواهد داشت

فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: طرح رزمایش کمک مومنانه جهت حمایت از فقرا و نیازمندان و آسیب‌ دیدگان ویروس کرونا و افرادی که امکان اداره زندگی خود با شرایط فعلی را ندارند، به مرحله اجرا درآمد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار حسین خدامیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه در سطح شهرستان نطنز اظهار کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان، اقدامات مربوط به ساماندهی هدایای اقشار مختلف برای کمک به آسیب دیدگان بیماری کرونا در دستور کار قرارگاه سپاه ناحیه نطنز و بادرود قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح خیران و شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت بسیج تحویل دهند. امیدواریم با کمک مردم، این رزمایش اثرات مثبتی برای عبور از مشکلات داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز  ادامه داد: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان، تلاش می‌کنیم تمام ظرفیت های سپاه و بسیج را سازماندهی کرده و پس از تهیه و آماده سازی بسته های معیشتی و بهداشتی، به ترتیب اولویت و بنا بر مقتضیات در این ماه مبارک توزیع شوند.

خدامیان تصریح کرد: کمک های نقدی و غیرنقدی در پایگاه های بسیج نطنز و بادرود که مرکزیت این رزمایش هستند جمع آوری می‌شود. این طرح جهت حمایت از فقرا و نیازمندان و آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا و افرادی که امکان اداره زندگی خود با شرایط فعلی را ندارند، به مرحله اجرا درآمد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت آماده دریافت هر گونه کمک نقدی و غیرنقدی هستند، گفت: منویات رهبر معظم انقلاب در این برهه حساس راهگشای مشکلات بوده و بر همین اساس لازم است تا تمام تلاش خود را برای تحقق منویات ایشان بکار بگیریم.

کد خبر 418474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.