۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
نهضت آسفالت در شهر مرزی آستارا

شهردار آستارا با اشاره به مشکلات مربوط به آسفالت در برخی از معابر این شهر، گفت: با اجرای نهضت آسفالت این مشکل و معضل رفع خواهد شد.

به گزارش ایمنا، جواد معیتی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت آسفالت شهر مرزی آستارا با جدیت پیگیری می‌شود، اظهار کرد: طرح نهضت آسفالت شهر آستارا به طور جدی پیگیری و انجام خواهد شد و از مهم‌ترین اهداف شهرداری آستارا است.

وی با اشاره به اینکه قیمت قیر به شدت افزایش یافته و شهرداری آستارا در وضعیت فعلی و سخت بودجه خود به صورت آزاد اقدام به خرید قیر کرده است، افزود: پس از پایان بارش‌ها، عملیات آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر شهر آستارا با نظارت کارشناسان امر و اعمال استانداردهای لازم انجام خواهد شد.

شهردار آستارا داشتن خیابان‌های آسفالت و تمیز را حق شهروندان آستارایی دانست و از بهره‌گیری همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهرداری آستارا برای بهسازی و زیباسازی این شهر گردشگر پذیر شمال کشور خبر داد و اضافه کرد: هدف ما این است تا در یک بازده زمانی مشخص میزان رضایتمندی شهروندان را در زمینه تأمین زیرساخت‌های شهری به ویژه آسفالت افزایش دهیم تا سطح مشارکت اجتماعی در اجرای پروژه‌های شهری ارتقا یابد.

معیتی ضمن قدردانی از صبر و حوصله شهروندان، افزود: در اجرای پروژه‌های زیربنایی شهر نیازمند همکاری شهروندان هستیم.

وی با اشاره به خرید سه تانکر قیر آزاد قبل از عید و همچنین ۵۰ تن دیگر، ادامه داد: بها توجه به بارش‌ها عملیات آسفالت خیابان‌های شهر تاکنون انجام نشده است.

شهردار آستارا با بیان اینکه آسفالت بلوار سفیر امید آستارا توسط کامیون‌های ترانزیتی داخلی و خارجی گمرک و اسکله آسیب دیده است، گفت: در مورد کنده کاری‌های موجود در سطح شهر آستارا هم این توضیح لازم است که شهرداری به هیچ عنوان در اسفند و فروردین ماه مجوز کنده کاری صادر نمی‌کند، اما با توجه به اجرای یک طرح ملی مجوز در این زمینه صادر شده است.

معیتی تصریح کرد: شهرداری آستارا آسفالت را آزاد تهیه و هزینه کلانی در این وضعیت بحرانی پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت آسفالت منطقه خلیل آباد آستارا، گفت: علت اصلی تخریب آسفالت این منطقه، فاضلاب منازل است زیرا شهرداری آستارا در اواخر بهمن ماه آن منطقه را آسفالت کرده بود.

منبع: مهر

کد خبر 418469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.