کشف انبار احتکار مواد ضدعفونی در اردبیل

جریمه ۳۵ میلیاردی و ضبط کالا فرجام کار قاچاقچیان در کهکیلویه و بویراحمد، انبار احتکار مواد ضدعفونی در اردبیل کشف شد، جریمه ۳ میلیاردی موسس مدرسه غیر دولتی در اصفهان از کشفیات و پرونده‌های سازمان تعزیرات حکومتی در دو روز گذشته بوده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهکیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری حفاظت اطلاعات از یک دستگاه کامیون باری مظنون در محور یاسوج به اصفهان، تعداد زیادی لوازم برقی الکتریکی قاچاق کشف کردند.

وی افزود: پرونده به شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی استان ارجاع و شعبه در راستای اجرای ماده ۱۸ و تبصره ۴ ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رای بر محکومیت متهم، ضبط کالا، مصادره کامیون حامل کالای قاچاق و پرداخت ۳۵ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت صادر کرد.

انبار احتکار مواد ضدعفونی در اردبیل کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف انبار احتکار مواد ضدعفونی خبر داد.  

علی رحیمی آذر، اظهار کرد: با گزارش مردمی در مورد وجود انبار پر از مواد ضدعفونی در یکی از شهرک های صنعتی، تیم گشت مشترک متشکل از رئیس شعبه سیار و بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی در قالب گشت مشترک به محل مورد نظر اعزام شد.

وی افزود: در بازرسی های اولیه مقدار تقریبی ۴۷ هزار لیتر انواع مواد شوینده شامل حدود ۴۱ هزار و ۷۵۹ لیتر مایع ضدعفونی کننده و ۵ هزار و ۹۵۴ لیتر مایع دستشویی کشف و طی صورتجلسه ای ضبط و پس از انجام اقدامات قانونی توزیع می شود.

رحیمی آذر تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، روزانه و در ایام تعطیلات نیز از واحدهای تولیدی، توزیعی و صنفی در سطح استان بازرسی به عمل می آید.

جریمه ۳ میلیاردی موسس مدرسه غیر دولتی در اصفهان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از جریمه ۳ میلیارد ریالی موسس یک مدرسه غیردولتی خبر داد.  

غلامرضا صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، اظهار کرد: با شکایت ۹ نفر از اولیاء و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت، پرونده تخلف یک آموزشگاه غیردولتی به اتهام اخذ وجوه اضافی از اولیاء دانش آموزان (گرانفروشی) در شعبه چهارم بدوی مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به بررسی به عمل آمده و دفاعیات غیرموجه متهم، تخلف برای شعبه محرز و موسس آموزشگاه غیردولتی متخلف به پرداخت ۳ میلیارد و هشتصد میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت و استرداد ۷۷۷ میلیون ریال مبالغ اضافی دریافتی به شاکیان محکوم شد.

کد خبر 418462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.