تداوم بارش های بهاری در شرق و شمال استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش های رگباری پراکنده امروز بعد از ظهر در نیمه شرقی و شمالی استان ادامه خواهد داشت.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی در دو روز آینده، اظهار کرد: وزش باد و افزایش ابر در این مدت پدیده غالب بسیاری از مناطق استان خواهد بود.

وی افزود: بارش های رگباری پراکنده در نیمه شرقی و شمالی استان امروز به ویژه در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا دو درجه سردتر می شود، ادامه داد: چوپانان با دمای ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای دو درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

علی عسگریان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به شش درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

وی با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش ها از اردستان با میانگین ۳۳.۱ میلی متر، خوروبیابانک با میانگین ۱۲.۴ میلی متر، فرودگاه اصفهان با میانگین ۱۱.۲ میلی متر،  کبوتر آباد با میانگین ۷.۹ میلی متر، سمیرم با میانگین ۷.۷ میلی متر و کلان شهر اصفهان با میانگین ۷.۲ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 418452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.