پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه پیاده‌روسازی خیابان پروین

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۵ درصدی فاز دوم عملیات اجرایی پیاده‌روسازی خیابان پروین و پیشرفت ۴۵ درصدی پیاده روسازی خیابان صباحی خبر داد و گفت: برای اجرای عملیات‌های اجرایی پیاده‌روسازی در خیابان‌های پروین و صباحی اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در قالب این پروژه پیاده‌روسازی خیابان پروین با ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار و خیابان صباحی با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: پیاده‌روها نقش مهمی در ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر از تردد در شهر ایفا کرده و پیاده‌روهای جالب و پویا، مردم را جذب و پیاده‌روی را برای آنها جذاب‌تر کرده و در نهایت فعالیت فیزیکی بیشتری را به همراه کاهش تراکم ترافیکی و افزایش امنیت شهروندان، میسر می‌کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: برای اجرای پروژه‌های پیاده‌روسازی مواردی همچون عرض مناسب پیاده‌رو با توجه به تراکم جمعیت، نوع محور و میزان رفت و آمد، صاف‌بودن و نداشتن پستی و بلندی، داغ و سوزان و لیز و لغزنده نبودن در فصول گرم و سرد سال، شیب طولی_عرضی مناسب پیاده‌رو که برای جلوگیری از جمع شدن آب‌های سطحی و هدایت آن‌ها به جوی‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرداری این منطقه برای مبارزه با بیماری کرونا، از ارسال ۲۵ میز برای مراکز تولید ماسک خبر داد و گفت: تاکنون تعداد ۹۰۰ عدد بروشور، ۱۲۰ عدد پوستر و ۱۷ هزار بسته بهداشتی در این منطقه توزیع شده است.

شهبازی اظهار کرد: ضدعفونی کردن معابر عمومی و پل‌های عابر پیاده و گرفتن روزانه ۱۵ ساعت خودروی از ارتش و یگان ویژه برای ضدعفونی کردن معابر در سه نوبت نیمروزی، ارسال مواد ضدعفونی به حوزه‌های سه‌گانه بسیج منطقه، برگزاری روزانه جلسات حساس‌سازی با حوزه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی، ۳۰ مورد نصب بنر و تبلیغات شهری، چاپ و نصب بنر، توزیع بسته‌های فرهنگی و ارزاق، تولید اقلام بهداشتی، همکاری با سمن‌ها و انجمن‌ها و برگزاری مسابقه در فضای مجازی از دیگر اقدامات این مجموعه است.

وی افزود: در محله‌های کم‌برخوردار این منطقه نسبت به توزیع پکیج سلامت میان شهروندان اقدام شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: در همان روزهای ابتدای شیوع این ویروس به دستور شهردار اصفهان، ستاد مقابله با کرونا در شهرداری تشکیل شد و یکی از تصمیم‌های مهم آن تهیه پکیج سلامتی برای محلات کم‌برخوردار بود که در این منطقه بیش از ۱۵ هزار بسته بهداشتی در محله‌های مختلف منطقه توزیع شد.

کد خبر 418450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.