۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
فاصله‌گذاری فیزیکی در ساری

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام شهرداری این شهر از اجرای طرح فاصله‌گذاری فیزیکی در ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پست اینستاگرامی سیدسعید حسینی، رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری، بدین شرح است:

"در راستای طرح فاصله‌گذاری فیزیکی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بهره‌برداران تاکسی موظف هستند که در تمامی خطوط حمل و نقل درون شهری تنها دو نفر مسافر در صندلی عقب خودرو سوار کنند. اجرای این طرح هیچ‌گونه تغییری در میزان نرخ کرایه تاکسی‌ها  نخواهد داشت.

شهروندان نیز در اجرای این طرح که با هدف پیشگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت همشهریان است همکاری لازم را خواهند داشت. رعایت فاصله حداقل یک متری در محل‌های پر رفت و آمد و نشستن با فاصله یک صندلی در خودروها بخصوص تاکسی‌ها، می‌تواند از شیوع ویروس کرونا پیشگیری کند. افزایش یکپارچه کرایه تاکسی‌ها با نظر دولت و فرمانداری‌ها در دستور کار قرار گرفته است و این سازمان در این زمینه از مصوبات شورای اسلامی شهر و فرمانداری تبعیت کرده و هیچ‌گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جاری تا زمان ابلاغ، اجرایی نخواهد شد.

کد خبر 418449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.