۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
ام باپه با رئال به توافق رسید

پس از کش و قوس های فراوان به نظر می رسد که ام باپه با رئال مادرید به توافق رسیده و پیوستن او به رئال مادرید را می توان قطعی دانست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، جروم روتن بازیکن سابق پی اس جی و تیم ملی فوتبال فرانسه اعلام کرده است که امباپه با رئال به توافق رسیده ولی شیوع ویروس کرونا باعث شده این انتقال نهایی نشود.

این مهاجم فرانسوی در سال ۲۰۱۷ نیز در تیررس رئال قرار داشت اما فلورنتینو پرز موفق نشد در جدال با پاریس سن ژرمن او را جذب کند. از آن زمان تاکنون، مادریدی ها بارها تلاش کرده اند تا انتقال این بازیکن به تیمشان را نهایی کنند اما هر بار یک اتفاق مانع شد و حالا به نظر می رسد با وجود انجام توافق صورت گرفته، کرونا مانع از نهایی شدن انتقال ام باپه به نیمار شده است.

روتن که ارتباطات نزدیکی نیز با باشگاه پاریسی دارد در گفتگو با رادیو مونت کارلو گفت: من از منابعی خبر دارم که امباپه با رئال مادرید توافق کرده و کارهای انتقالش به این تیم تقریبا نهایی شده است. اما با توجه به اتفاقات اخیری که در دنیا افتاده، این مسئله نیز به تعویق افتاده است.

بازیکن سابق تیم ملی فرانسه ادامه داد: بعید می دانم که ام باپه قرارداد خود با پاریس سن ژرمن را تمدید کند و با توجه به توافق صورت گرفته، او به رئال می رود. قرار نیست او بیشتر در پاریس بماند و باشگاه پی اس جی هم راضی به رفتن این بازیکن در تابستان آینده است اما به خاطر مشکلات فعلی، ممکن است این اتفاق کمی دیرتر رخ دهد.

کد خبر 418440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.