روسای شوراهای استان به کارزار اعتراض به تحریم‌های آمریکا بپیوندند

رئیس شورای عالی استان‌ها با ارسال نامه‌ای، از روسای شوراهای اسلامی استان در سراسر کشور خواست در کمپین (کارزار) بین المللی اعتراض به اقدامات ضد حقوق بشری و فرا قانونی دولت آمریکا علیه دولت و ملت ایران شرکت کنند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، متن نامه مرتضی الویری بدین شرح است:

روسای محترم شوراهای اسلامی استان های سراسر کشور

با سلام و احترام

همانطور که مستحضر هستید کشورمان در حال مقابله تمام عیار با ویروس کرونا و آثار مخرب ناشی از فراگیری این بیماری بر بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور می باشد.

اگرچه مسئله فراگیر شدن ویروس کرونا یک معضل جهانی بوده و تمام کشورهای جهان کم و بیش با این مسئله روبرو هستند اما ایران در راه مبارزه با این بیماری به دلیل تحریم های ظالمانه، فراقانونی و زیاده خواهانه دولت ایالات متحده آمریکا از امکان همکاری و مساعدت با کشورهای دیگر در این زمینه محروم بوده و تحریم ها باعث جلوگیری از ورود دارو و تجهیزات درمانی و بیمارستانی مورد نیاز بیماران به ایران شده است.

اکنون صدها هزار نفر از مردم فهیم و غیور کشورمان در یک حرکت خودجوش و مردمی با راه اندازی یک کمپین (کارزار) بین المللی به اقدامات ضد حقوق بشری و فرا قانونی دولت آمریکا علیه دولت و ملت ایران به ویژه در زمینه جلوگیری عامدانه و ظالمانه از انتقال دارو و تجهیزات پزشکی به کشورمان اعتراض کرده‌اند.

لذا بدین وسیله از اعضای محترم شوراهای شهر و روستای آن استان دعوت می شود با مشارکت در این طرح مردمی فریاد دادخواهی و مظلومیت مردم کشورمان را به گوش جهانیان برساند. جهت مشارکت در این کمپین لازم است افراد به آدرس اینترنتی http://www.corona2plus.com مراجعه و با نوشتن نام و شماره تلفن خود در این امر مشارکت نمایید.

کد خبر 418438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.