شهردار اصفهان برای حل مشکلات سازمان اتوبوسرانی ورود کند

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان از شهردار خواست که برای حل مشکلات سازمان اتوبوسرانی کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور صبح امروز(یکشنبه) در یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به گستردگی وظایف سازمان اتوبوسرانی، میزان درآمد این سازمان با هزینه‌های جاری آن همخوانی ندارد که باعث بروز برخی مشکلات شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مشکلات موجود درخصوص حقوق و مزایای کارکنان اتوبوسرانی به‌طور شایسته‌ای رفع نشد، افزود: از شهردار اصفهان درخواست می‌کنم که سازمان اتوبوسرانی را در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود، کمک کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه گفت: شورای شهر تمام جلسات خود را در زمان شیوع کرونا بدون تعطیلی برگزار کرده و در کنار ستاد مبارزه با شیوع کرونا در استانداری، نیروهای مسلح و کادر درمانی در این زمینه انجام وظیفه کرده است.

پورمحمد شریعتی‌نیا افزود: در نامه‌ای به شهردار اصفهان خواستار تقدیر ویژه از کارکنان خدمات شهری شهرداری به‌ویژه پاکبانان شدم و بار دیگر درخواست می‌کنم که به شرکت‌های وابسته به شهرداری تذکر داده شود که حقوق و پاداش‌های این افراد بموقع پرداخت شود.

وی با بیان اینکه اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی در ایجاد حساسیت برای رعایت اصول بهداشتی توسط شهروندان قابل تقدیر بوده، اظهار کرد: شهروندان باید بدانند که همچنان خطر شیوع بیماری وجود دارد و لازم است به رعایت مسائل بهداشتی توجه کنند.

کد خبر 418418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.