باز هم گلی به جمال سپاهان و ذوب آهن

چهارصد و سی و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "اگر می خواهیم مدعی باشیم باید ذوب آهن را تقویت کنند" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به صحبت های حمید بوحمدان بازیکن ذوب آهن دارد. بوحمدان می‌گوید تیم ذوب آهن به بازیکن نیاز دارد، اما شرایط فعلی باشگاه اجازه جذب را نداده است و مسئولان ذوب آهن اگر می‌خواهند در سال آینده در جمع مدعیان باشند باید برای تقویت این تیم قدم بردارند و بازیکنان مورد نظر را جذب کنند.

"لیگ را بدون تماشاگر ادامه می دهند" عنوان دیگری از این روزنامه است که اختصاص به صحبت های احتمالی مطرح شده برای پایان یا ادامه لیگ برتر دارد . تازه‌ترین اخبار در این باره حاکی است؛ ستاد ملی مبارزه با کرونا تنها به یک شرط با برگزاری بازی‌های لیگ برتر در ماه‌های خرداد و تیر موافقت خواهد کرد که باشگاه‌ها محل برگزاری تمرین و همچنین مسابقه را ضدعفونی کنند و از همه مهمتر بازی‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

"باز هم گلی به جمال سپاهان و ذوب آهن" عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به صحبت های هاجر دباغی کاپیتان سپاهان دارد. دباغی می‌گوید  باشگاه های بزرگی مانند تراکتور و فولاد خوزستان که خصوصی هستند در حوزه بانوان تیمداری نمی‌کنند و تنها سپاهان و ذوب آهن هستند که به فوتبال بانوان توجه می‌کنند.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 418411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.