عدم اجرای دستورات ستاد مقابله با کرونا مصیبت بدتری به‌دنبال خواهد داشت

ماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: مردم نقش ویژه‌ای در مسیر مقابله با کرونا داشته و ثبات در دستورالعمل های ابلاغی منجر به هماهنگی بیشتر مردم و بخش‌های مختلف خواهد شد.

به گزارش ایمنا، قاسم میرزایی‌نیکو با اشاره به ضرورت پیگیری و اجرای صحیح دستورات ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: آقای روحانی ریاست ستاد ملی مقابله با کرونا را برعهده دارد و مطابق قانون مدیریت بحران مصوب مجلس نیز ریاست این ستاد باید از ابتدا بر عهده ایشان می‌بود و ترکیب کاملی شکل می‌گرفت، اما این اتفاق نیفتاد که با انتقادات نماینده‌ها روبه‌رو شد.

وی افزود: ستاد مقابله با کرونا اکنون کار خود را انجام می‌دهد و قطعا اجرا و پیگیری دستورالعمل‌های این ستاد برای مقابله با ویروس کرونا حائز اهمیت است، اما یکی از دلایل ضعف در اجرا می‌تواند دستورات متعدد باشد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس تصریح کرد: تامین اعتبار لازم برای کمک به اقشار پایین دست جامعه که تحت تاثیر این ویروس گرفتاری آن‌ها بیشتر شده است، توجه به کسب و کارها و بخش تولیدی برای تامین نیازهای روزمره کشور و بخش اداری و جاری کشور همه مسائلی است که ستاد باید در کنار مقابله با این ویروس به آن توجه داشته و دستورات ستاد این بخش‌ها را نیز پوشش دهد.

میرزایی نکو خاطرنشان کرد: آنچه که مسلم است اگر دستورالعمل‌های ستاد مورد پذیرش و اجرای بخش‌های مختلف جامعه قرار نگیرد، مصیبت بدتری را به دنبال خواهد داشت. مردم نیز نقش ویژه‌ای در این مسیر دارند. ثبات در دستورالعمل‌های ابلاغی منجر به هماهنگی بیشتر مردم و بخش‌های مختلف خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 418406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.