۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
قتل یک فوتبالیست در قرنطینه

ادوین اسپینوسا که به خاطر بحران کرونا در قرنطینه بسر می‌برد توسط یک شخص ناشناس کشته شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از آس، ادوین اسپینوسا، بازیکن تیم گوایاکیل سیتی در مقابل خانه‌اش در محله معروف شهر گوایاکیلنیو به قتل رسید. کارلوس فرانکو، مدیر ورزشی تیم اکوادوری از این حادثه تلخ خبر داد.

او گفت: اسپینوسا فوتبالیست جوان خوب، محترم و مودبی بود. هم‌چنین بازیکن مفیدی برای گوایاکی سیتی به حساب می‌آمد. از ۱۲ سالگی زمانی که به باشگاه پیوست او را می‌شناختم.

هافبک ۲۰ ساله به ضرب چند گلوله کشته شد. مدیر ورزشی باشگاه در این رابطه اظهار کرد: زمانی که اسپینوسا جلوی در خانه‌اش بود توسط یک شخص ناشناس به قتل رسید.

اسپینوسا مانند دیگر اعضای تیمش و همه باشگاه‌های اکوادور به خاطر بحران کرونا از ماه مارس در خانه‌اش به سر می‌برد و روزهای قرنطینه را سپری می‌کرد.

گوایاکیل، شهری است که بیش‌ترین آسیب را از بحران کرونا در اکوادور دیده است. به همین خاطر دولت این کشور از مدت‌ها پیش رقابت‌ها و تمرینات ورزشی را لغو کرده است.

مرگ تلخ فوتبالیست جوان اکوادوری یادآور حادثه مشابهی است که در سال گذشته رخ داد و ورزش کشور را تحت تاثیر قرار داد. در می ۲۰۱۹ خوسوئه کینیونس، بازیکن تیم ایندپندینته جونیورز در یک حمله به قتل رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 418404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.