شرکت امدادگران کمیته امداد در رزمایش ملی بخشش ایرانیان

امدادگران کمیته امداد با مشارکت در رزمایش ملی بخشش ایرانیان، ۱۱۰ هزار تومان از حقوق خود را برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا اختصاص دادند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در نخستین جلسه رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» با هدف جذب حداکثری کمک‌های مردمی حسین صمصامی، قائم مقام کمیته امداد ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و توجه ویژه ایشان به همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان به خصوص درهمه‌گیری ویروس کرونا، به نتایج این جلسه پرداخت و اظهار کرد: زمینه‌های جلب مشارکت مردم و خیران برای ارائه کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا بررسی و چارچوب‌های کلی در این خصوص ترسیم شد.

وی ادامه داد:  کمیته امداد در گام نخست شناسایی افراد واجد شرایط برای دریافت کمک‌ها را در دستور کار قرار داده و نرم‌افزار جامع و بانک اطلاعاتی اقشار آسیب دیده از کرونا در دست طراحی قرار گرفته است.

صمصامی تصریح کرد: به منظور پایدارسازی وضعیت نیازمندان و ایجاد توانمندسازی با استفاده از کمک‌های مردم نیکوکار، نقشه کامل اجرایی و عملیاتی رزمایش بخشش ایرانیان از سوی کمیته امداد در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه کارکنان خدوم کمیته امداد همواره در صف مقدم کمک به نیازمندان قرار دارند، خاطرنشان کرد: در پی اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان در کمیته امداد، امدادگران این نهاد با اهدای مبلغ ۱۱۰ هزار تومان از حقوق خود برای کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا موافقت کردند و با این اقدام، رزمایش بخشش ایرانیان کلید خورد تا به برکت صدقه سلامتی صاحب‌الزمان (عج)، با مشارکت مردم و توجهات ویژه خداوند متعال، هرچه زودتر بلا و بیماری از مردم عزیز ایران اسلامی رفع شده و غم و اندوه از دل‌ها زدوده شود.

قائم مقام کمیته امداد روش‌های مشارکت مردم نیکوکار در رزمایش بخشش ایرانیان را اعلام کرد و افزود: شماره حساب‌های ۰۱۰۳۳۳۳۳۳۳۰۰۰ و ۳۳۳۳ نزد بانک ملی و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ برای جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نوعدوست کشورمان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 418402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.