کارگروه بررسی شایعات فضای مجازی در شورای شهر اصفهان تشکل شد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان از راه‌اندازی کارگروه بررسی شایعات فضای مجازی در شورای شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طی ۵۰ روز اخیر و با شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش شایعات در فضای مجازی هستیم، اظهار کرد: باید توجه داشت که این شایعات آسیب جدی در فضای مجازی است که بخشی از جامعه را نیز تحت تاثیر خود قرارداده است.

وی با بیان اینکه برخی از این شایعات به نقل از مجلات معتبر علمی و یا مراجع اصلی منتشر می‌شود، اضافه کرد: برخی از این شایعات می‌تواند درحوزه درمان و همچنین شرایط اقتصادی تاثیرات نامناسبی را داشته باشد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر اصفهان با بیان اینکه با توجه به اجرای طرح گام به گام کاهش قرنطینه، موج دوم شایعات در فضای مجازی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: از این رو در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان کارگروهی را برای بررسی برخی از این شایعات که رنگ و بوی علمی هم دارد، راه‌اندازی کردیم تا بتوان اطلاعات درستی را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی ادامه داد: از همه صاحبنظران داخلی و خارجی درخواست داریم که در این کارگروه به صورت مجازی همکاری داشته باشند و نتایج آن را با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای شهرداری به ویژه خبرگزاری ایمنا به اطلاع شهروندان برسانیم.

کد خبر 418396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.