نظارتی بر تولید و عرضه خودرو انجام نمی‌گیرد

شهردار کرمانشاه گفت: بدون توجه به جوابگو نبودن زیرساخت‌ها هرساله تعداد زیادی خودرو سورای به جمعیت خودرویی شهرها اضافه می‌شود که این رویه تصمیمات ترافیکی را سالیانه کرده است.

به گزارش ایمنا، سعید طلوعی در نخستین نشست شورای حمل و نقل و ترافیک شهر کرمانشاه در سال ۹۹ با اشاره به مشکلات این حوزه اظهار کرد: خروجی جلسات ترافیکی باید تاثیر ملموسی بر کم شدن مشکلات ترافیکی داشته باشد.

وی ادامه داد: سعی کرده‌ایم با وجود تمامی مشکلات اقتصادی از حداکثر ظرفیت برای رفع مشکلات ترافیکی شهر بهره ببریم.

شهردار کرمانشاه با انتقاد از عدم نظارت بر تولید بی‌رویه و عرضه خودرو در شهرها افزود: بدون توجه به جوابگو نبودن زیرساخت‌ها هرساله تعداد زیادی خودرو سورای به جمعیت خودرویی شهرها اضافه می‌شود که این رویه تصمیمات ترافیکی را سالیانه کرده است، یعنی هر سال باید تصمیمات مناسب با همان سال را گرفت و اجرا کرد چراکه تصمیمات و اقدامات سال گذشته کارآمد نیست.

ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از تصادفات درون شهری و نقاط حادثه‌خیز سطح شهر و اظهار کرد: تمام تلاش خود را کمتر شدن حوادث ترافیکی در شهر به کار گرفته‌ایم

وی با اشاره به تعداد قربانیان  حوادث رانندگی در سال گذشته افزود: بیشتر این آمار به عابران پیاده باز می‌گردد که با مطالعات آماری صورت گرفته 19 نقطه حادثه خیز در سطح معابر شهر شناسایی شده که بیشتر این نقاط در سه محور بزرگراه امام، بزرگراه جانبازان و بلوار شهید بهشتی است که با توجه به علت وقوع تصادفات در هر یک از این نقاط برای هر یک راهکارهایی از قبیل اصلاح هندسی، آرام سازی ترافیک، جداسازی و... ارائه شده است با تصویب روند این مطالعات مقرر شد اقدامات فنی در نظر گرفته برای این نقاط به ترتیب صورت گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: اصلاح هندسی ورودی شهرک های پردیس و صدرا مورد بررسی قرار گرفت که با اجرای این طرح علاوه بر کاهش قابل توجه و روان‌سازی گردش ترافیک در اطراف میدان آزادگان، مشکلات حمل ونقلی اهالی شهرک‌های صدر و پردیس و ساکنان مسکن مهر ارتش رفع شده و وضعیت تردد در این شهرک‌ها و میدان آزادگان بهبود خواهد یافت.

کد خبر 418394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.