۱۵ مورد فوت مشکوک به کرونا در اصفهان ثبت شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از میان ۱۵ نفری که در شبانه‌روز گذشته در میان بیماران مشکوک به کرونا فوت کرده‌اند، آزمایش شش نفر مثبت بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طاهره چنگیز شامگاه شنبه، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: در ۲۲ شهرستان استان اصفهان(به‌جز کاشان و آران و بیدگل) تعداد بیماران مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گدشته، ۱۳۴ نفر ثبت شده است.

وی افزود: از میان ۱۵ نفری که در شبانه‌روز گذشته در میان بیماران مشکوک به کرونا فوت کرده‌اند، آزمایش شش نفر مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: بازگشایی مشاغل نباید این ذهنیت را ایجاد کند که اپیدمی کرونا را به‌طور کامل پشت سر گذاشته‌ایم و خطر انتقال بیماری در جامعه وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اجتناب از حضور غیرضروری در جمع در شرایط کنونی حتی از روزهای ابتدایی اسفندماه نیز بیشتر است، خاطرنشان کرد: با آغاز فعالیت اصناف، رعایت مسائل بهداشتی با اهمیت و جدیت بیشتری باید دنبال شود

چنگیز ادامه داد: امکان وجود افراد ناقل در حال حاضر بیش از ابتدای اپیدمی بوده و شانس مواجهه افراد ناقل با دیگران بیشتر است درحالی که شاید این افراد، درخصوص ناقل بودن خود بی‌اطلاع باشند.

کد خبر 418336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.