سفید: شورای شهر به دنبال رونق کسب‌وکار است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: شورای شهر با تشکیل کمیته های داخلی در تلاش است کسب و کارها رونق گیرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، غلامعلی سفید امروز (شنبه) در نشست اعضای شورا با جمعی از مسئولین تشکل‌های پزشکی و ساختمانی یزد با تقدیر از حمایت های مردمی در شرایط بیماری کرونا اظهار کرد: همانگونه که مردم یزد همواره در مشکلات کشور پیشتاز کمک رسانی به جامعه بودند، در این مقطع هم به خوبی به یاری شتافتند و شاهد خدمات موثری در سطح استان و کشور هستیم.

وی با تشکر از حضور مسئولین تشکل ها در این نشست بر همکاری شورای شهر و شهرداری در حل مشکلات کسب و کارها تاکید کرد و ادامه داد: شورای شهر با تشکیل کمیته های داخلی در تلاش است کسب و کارها رونق گیرد و در این راه بهترین همکاری از سوی شما تشکل ها که از دل مردم هستید رقم خواهد خورد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: شهرداری در تسهیل شرایط و رونق کسب و کارها آماده همکاری است و امیدواریم با حمایت های شما شرایط بهتری را برای شهر شاهد باشیم.

در ادامه این نشست ونوس عامری، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به همکاری شبکه بانکی برای ارائه تسهیلات به کسب و کارها، خاطرنشان کرد: بر اساس صحبت‌های انجام شده به میزان گردش حساب واحدها و تشکل‌ها، امتیازهای ویژه تعلق خواهد گرفت و تشکل‌های پزشکی و ساختمانی با مشارکت در این طرح، به بهره‌مندی بیشتر افراد و گروه ها از این تسهیلات کمک کنند.

وی ادامه داد: با گردش مالی ایجاد شده به مرور از رکود خارج خواهیم شد و همکاران شما در بخش های مختلف بیشترین نقش را در حمایت از این طرح بر عهده می‌گیرند.

کد خبر 418312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.