دولت به فکر تمهیداتی برای جامعه هنری باشد

یک خواننده گفت: بهتراست در این وضعیت دولت تمهیداتی برای اقشار جامعه به ویژه هنرمندان در نظر بگیرد تا از نظر رفاهی تامین شوند.

علی سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که شیوع کرونا ایجاد کرده، با حمایت‌ وزارت ارشاد کنسرت هایی به صورت آنلاین برگزار و خواننده‌ها به صورت خودجوش برنامه لایو اینستاگرامی اجرا و مردم را سرگرم می‌کنند.

این خواننده با اشاره به اینکه هنرمندان هیچ‌وقت مورد حمایت نبوده‌اند ادامه داد: هنرمندان از دل مردم برمی‌خیزند و قطعا در ناخودآگاهشان کمک به همنوع وجود دارد البته این در ذات هنر وجود دارد و هنرمندان به صورت خودجوش با استفاده از هنرشان مردم را به درخانه ماندن ترغیب می‌کنند همچنین بهتراست در این وضعیت دولت تمهیداتی برای اقشار جامعه به ویژه هنرمندان در نظر بگیرد تا از نظر رفاهی تامین شوند.

سعیدی گفت: هنرمندان تلاش می‌کنند که با ارائه آثارشان مردم را در خانه نگه‌ دارند در شرایطی که وضعیت معیشتی خوبی ندارند چرا که  بیمه و حقوق ثابت ندارند باید در نظر گرفت که هنرمندان بیشتر از دیگر اقشار، زندگی سختی را می گذرانند.

وی با اشاره به اینکه نباید بین هنرمندان تفاوتی قائل شد و همه آن ها در حال حاضر در یک شرایط قرار دارند، افزود: متاسفانه برای هنرمندان محدودیت بسیاری وجود دارد و این باعث می شود که بسیاری از آن ها در بلاتکلیفی بمانند.

کد خبر 418296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.