بارش تگرگ مسیل‌ها و معابر نطنز و بادرود را سیلابی کرد

سرپرست اداره هواشناسی نطنز گفت: بارش شدید تگرگ و باران موجب سیلابی شدن مسیل‌ها و آبگرفتگی در نقاط شهری نطنز و بادرود شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی دو روز اخیر شهرستان نطنز و بخش کویری بادرود همانند اکثر نقاط کشور به سبب فعالیت سامانه بارشی، روزهایی پر بارش را گذراند که این بارش در برخی اوقات به صورت تگرگ بود و در نقاطی دیگر نیز موجب سیلابی شدن مسیل‌ها و آب گرفتگی در نقاط شهری شد.

زهرا جهانبانی، سرپرست اداره هواشناسی شهرستان نطنز با اشاره به بارش ۱۷ میلی متری باران از روز گذشته تا صبح امروز در بادرود و بارش ۱۳ میلی متری باران طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان نطنز اظهار کرد: بارش شدید باران و تگرگ در شامگاه روز جمعه  باعث جاری شدن سیلاب در معابر شهرهای نطنز و بادرود شد . 

وی گفت: در مجموع، در سال زراعی جاری به میزان ۱۹۶ میلی‌متر بارندگی در شهرستان نطنز ثبت شده است.

شهردار بادرود نیز در زمینه میزان خسارت وارده به زیر ساخت های شهری گفت: کارشناسان شهرداری مأمور برآورد این خسارت‌ها شده و در صورت خسارت به اموال مردم و منازل شهروندان پس از برآورد از سوی شهرداری جبران خسارت خواهد شد.

مجید صفاری افزود: اگر دستگاه‌های خدمات رسان و واحد آتش نشانی و  خدمات شهری سریعاً وارد عمل نمی‌شدند خسارات‌ها با توجه به شدت بارندگی‌ها بیشتر می‌شد.

کد خبر 418286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.