۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
مهار سیلاب فرون‌آباد

شهردار فرون‌آباد از مهار سیلاب در این شهر در پی بارش شدید نزولات جوی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، کوروش میرزایی اظهار کرد: در پی بارش شدید نزولات جوی در دو روز گذشته، حجم زیادی از آب به سمت شهر فرون‌آباد جاری شد که با تمهیدات صورت گرفته و همکاری شهرداری قیام‌دشت شهرستان ری، این سیلاب کنترل و از ورود به سمت بخش مسکونی جلوگیری شد.

وی افزود: واقع شدن شهر فرون‌آباد در بخش جنوبی محور امام رضا(ع) و ارتفاعات چهل‌قز و سنگتراشان باعث می‌شود تا با هر بارش شدید، آب زیادی به سمت مناطق جنوبی حرکت کند که عبور کانال انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران از داخل شهر فرون‌آباد نیز به حجم زیاد این آب می‌افزاید.

وی تصریح کرد: همواره با سیلاب ، مقادیر زیادی زباله‌های پلاستیکی ناشی از جمع‌آوری آب‌های سطحی به شهر فرون‌آباد وارد می‌شود که این امر موجب مسدود شدن کانال‌ها، دهانه پل‌ها و لوله‌های عبور آب می‌شود و آب وارد بخش‌های مسکونی می‌شود.

میرزایی افزود: در ماه‌های گذشته با نصب بلوک‌های سیمانی در حاشیه کانال انتقال آب، از ورود سیلاب به داخل مناطق مسکونی جلوگیری گردید و باعث شد تا سیلاب در دو شب گذشته وارد مناطق شهری نشود.

وی اظهار کرد: با توجه به اخطاریه‌های سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استانداری تهران و فرمانداری پاکدشت، شهرداری فرون‌آباد در آماده‌باش کامل به سر می‌برد تا در برابر هر گونه سیل مقابله کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 418285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.