چه تعداد خودرو در ۷۲ ساعت اخیر در اصفهان جریمه شدند؟

فرمانده انتظامی استان اصفهان گزارش فعالیت نیروی انتطامی استان اصفهان در برخورد با افراد متخلف در ۷۲ ساعت اخیر را تشریح کرد.

سردار مهدی معصوم‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن قدردانی از مردم در خصوص توجه به رعایت توصیه‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار کرد: باید توجه داشت که همانند شرایط عادی برخی افراد در جامعه نسبت به رعایت توصیه‌های مسئولان توجه نداشته و جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال بی‌توجهی برخی مردم نسبت به حفظ سلامت خود و دیگران اجرای طرح نصر یک را در استان اصفهان برای تعطیلی نیمه شعبان در دستور کار قرار دادیم، افزود: هدف از اجرای این طرح خلوت کردن معابر شهری، جلوگیری از تردد بین شهری، ممانعت از فعالیت واحدهای صنفی و نظارت بر پارک‌ها، اماکن و تفرجگاه‌ها بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه با اجرای طرح نصر یک طی ۷۲ ساعت گذشته سه هزار و ۳۱۷ خودروی غیربومی در مبادی ورودی شهرهای استان اصفهان به بازگشت به شهر خود بازگردانده شدند، ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی در استان اصفهان یک هزار و ۳۹ دستگاه خودرو با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

وی همچنین به توقیف ۸۳ دستگاه خودروی متخلف در استان اصفهان طی ۷۲ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: همچنین هشت هزار و ۴۷۹ دستگاه خودرو در طرح زوج و فرد اعمال قانون شدند.

سردار معصوم بیگی کشف ۲۳ هزار و ۹۵۰ لیتر الکل صنعتی اتانول طی ۷۲ ساعت گذشته را نیز از دیگر دستاوردهای نیروی انتطامی استان اصفهان طی ۷۲ ساعت اخیر اعلام کرد و گفت: این مقدار الکل‌ برای استفاده به مرکز بهداشت استان اصفهان تحویل داده شد.

کد خبر 418256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.