۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
ظرفیت تاکسی‌های خوانسار تعیین شد

مسئول واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری خوانسار گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان رانندگان تاکسی‌های شهر خوانسار تنها مجاز به سوار کردن سه مسافر هستند.

احمدرضا زینعلی در گفت‌وگو خبرنگار ایمنا، با اشاره به ابلاغ پروتکل گام دوم مبارزه با ویروس کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: این طرح با الزام فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی‌ شهری تنظیم شده است.

وی افزود: براساس این ابلاغیه، در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی رانندگان تاکسی‌های درون‌شهری خوانسار مجاز به سوار کردن حداکثر سه مسافر هستند.

مسئول واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری خوانسار با بیان اینکه نظافت و ضدعفونی مستمر برای ناوگان حمل و نقل عمومی انجام می‌شود، گفت: تمهیدات پیشگیرانه با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی پیش‌بینی شده که شست‌وشو و ضدعفونی مستمر محیط اتوبوس‌های درون‌شهری، تاکسی‌ها  و پایانه مسافربری از جمله آن‌ها است.

زینعلی خاطرنشان کرد: سال ۹۸ ثبت نام ۱۳۰ نفر از رانندگان آژانس خوانسار جهت بهره‌مندی از خدمات اعتباری ویژه از طریق اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور و اختصاص یارانه بنزین به رانندگان و ثبت مشخصات در سایت اتحادیه انجام شد.

وی افزود: پیگیری و صدور پروانه فعالیت ویژه خودورهای حمل و نقل دانش‌آموزی و جذب اعتبار سهمیه سوخت و صدور ۳۰ مجوز تردد از دیگر فعالیت‌های این واحد برای سازماندهی حمل و نقل شهری خوانسار در سال ۹۸ بوده است.

کد خبر 418239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.