اجرای طرح فاصله‌گذاری فیزیکی در بازارهای روز کوثر

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان گفت: طرح فاصله‌گذاری فیزیکی برای حفظ سلامت شهروندان و مشتریان در بازارهای روز کوثر اجرا شده است.

ایرج حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به تمهیداتی که برای کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا مورد توجه قرار گرفته، برای حفظ سلامت شهروندان هنگام مراجعه به بازارهای کوثر ماسک و دستکش رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد و ضدعفونی کردن تمامی وسایل فروشگاه ها و رعایت نکات بهداشتی به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شماره تلفن چهاررقمی ۳۵۵۳ در راستای تحقق شعار "در خانه بمانیم" برای سفارش کالاها و اقلام مورد نیاز از بازارهای کوثر در اختیار شهروندان قرار گرفته است، تصریح کرد: شهروندان پس از ارسال پیام و سفارش کالاهای مورد نیاز خود از طریق شماره چهار رقمی ۳۵۵۳ می‌توانند آن‌ها را توسط پیک در منزل تحویل بگیرند.

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سامانه سفارش تلفنی ۳۵۵۳ بازارهای کوثر از ساعت هشت صبح تا ۱۸ بعدازظهر آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

وی ادامه داد: ازدحام شهروندان هنگام خرید در بازارهای کوثر یکی از دغدغه‌های مسئولان بهداشت بود که با توجه به نظر کارشناسان برای رعایت فاصله گذاری فیزیکی با ۱.۵ متر فاصله، این طرح با نشانه گذاری در بازارها انجام شده است.

حیدری افزود: در حال حاضر استیکرهای رعایت فاصله فیزیکی، بنرها و برچسب‌هایی مقابل غرفه‌ها و صندوق‌های بازارهای کوثر توسط سازمان طراحی و نصب شده تا شهروندان ضمن رعایت فاصله مناسب، خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهند.

وی گفت: ساعت فعالیت بازارهای کوثر همه روزه از هشت صبح تا ۲۳ شب به صورت یکسره است تا امکانات رفاهی بیشتری برای مردم ایجاد و از تجمع و تراکم مشتریان جلوگیری شود.

کد خبر 418220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.