اعلام آمادگی یک فیلم کمدی برای اکران اینترنتی

فیلم سینمایی «دابلند» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح برای اکران اینترنتی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا مصباح تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دابلند» ساخته‌ ابراهیم ابراهیمیان که در کشور گرجستان ساخته شده است به دنبال اتفاقات ناشی از کرونا تصمیم دارد بدون اکران در سینما این فیلم سینمایی را به صورت آنلاین عرضه کند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دابلند» در گفتگویی عنوان کرد؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و این که مردم به توصیه‌ی وزارت بهداشت باید در خانه بمانند و سینماها هم تعطیل است و همچنین برای همراهی با ستاد مقابله با کرونا و ایجاد فضای سرگرم کننده برای مردم در قرنطینه خانگی ،آمادگی داریم این فیلم سینمایی را بدون اکران عمومی در ایران همزمان با اکران جهانی آن که مدتی است در خارج از کشور آغاز شده و طبیعتا آن هم به خاطر کرونا با مشکلاتی رو به رو شده به صورت آنلاین اکران کنیم.

فیلم سینمایی «دابلند» با بازی مهدی کوشکی، دیمیتری تاتیشویلی، آنا ماتوآشویلی، بکا تورمانیدزه، سالومه پاقاوا، لاشا کانکاوا، سوفیا سبیشورادزه و .. به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح  که در سکوت خبری ساخته شده، محصول مشترک سینمای ایران و گرجستان بر اساس فیلمنامه ای از سارا سلطانی ساخته شده است.

گفتنی است فیلم سینمایی «دابلند» فضایی کمدی فانتزی دارد.

منبع: سوره سینما

کد خبر 418198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.