متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ماه‌های آینده

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در شش ماه گذشته جلسات متعددی با رییس و معاونان سازمان برنامه بودجه، در خصوص رفع مشکلات سازمان و توجه به مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی برگزار شده و امیدواریم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ماه‌های آینده اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در ماه‌های پیش‌رو

مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفته است که در شش ماه گذشته جلسات متعددی با رئیس و معاونان سازمان برنامه و بودجه، در خصوص رفع مشکلات سازمان و توجه به مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی برگزار شده است.

به گفته او، مطالبات حدود سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بازنشسته شریف تامین اجتماعی که سال‌ها در عرصه‌های مختلف کشور تلاش و خدمت کرده‌اند، همواره مورد تاکید رئیس جمهور بوده است. از این روی در هفته‌ای که گذشت، روش‌های تامین منابع این طرح بررسی شد. همچنین، روش‌های تامین مالی و راهکارهای اجرایی شدن برنامه متناسب‌سازی طی مذاکره با محمدباقر نوبخت تحلیل و بررسی شد.

با توجه به همراهی سازمان برنامه و بودجه و وزیر اقتصاد و دارایی، امیدواریم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ماه‌های آینده اجرایی شود.

با توجه به این‌که تحقق متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با جمعیت سه‌برابری نسبت به بازنشستگان کشوری و لشکری و به عنوان بزرگترین جامعه بازنشستگی کشور، مستلزم تامین منابع مالی قابل‌توجه و مجزا از اندوخته‌های سازمان، نظیر اسناد خزانه، سهام شرکت‌های دولتی و سایر دارایی‌ها از محل واگذاری منابع و دارایی‌های غیرنقدی دولت است؛ این طرح و مطالبه مهم بازنشستگان تامین اجتماعی می‌تواند با حمایت و همراهی دولت محقق و اجرایی شود."

کد خبر 418197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    1 0
    ماههای آینده یعنی کی یعنی هیچوقت الان که زمانشه شما طفره میرین دیگه وای از اونوقتی که آبا از آسیاب بیفته سالی که نکوست از بهارش پیداست هر سال از دی ماه تو بوق کرنا میکنن همسان سازی حقوق بازنشستگان ولی تازه فهمیدیم که ما رو نمیگن کشوری لشگری و فرهنگی اینا ما رو چه به این حرفا نون و ماستمونو بخوریم تا دی ماه ۹۹ دو باره روز از نو روزی نو ولی ما هم خدایی داریم که پشت مظلوماس پشت بیوه زناس پشت دختر دم بخت دانشجوه خدا ماست
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      1 1
      د ولت بدهی تامین اجتماعی بده دلسوزی الکی بسه
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 0
    سلام به نظر شما با حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی ماهی 16000000ریال با سه فرزند میشه زندگی کرد تمنا میکنیم به فکر ماباشین