معرفی مجازی ۲۰۰ مجموعه گردشگری اصفهان در نوروز ۹۹

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی اصفهان از معرفی ۲۰۰ مجموعه تاریخی و گردشگری استان به صورت مجازی همزمان با نوروز ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سید علی صالح درخشان گفت: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی مجموعه‌های تاریخی و گردشگری، ستاد اجرایی خدمات سفر استان، اجرای طرح معرفی مجازی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان را از روز۲۰ اسفندماه سال گذشته در دستور کار خود قرارداد.

او افزود: در مرحله اول اجرای این طرح با همکاری حوزه‌های گردشگری، فرهنگی، روابط عمومی و انفورماتیک اداره کل استان، امکان بازدید مجازی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری از طریق پرتال الکترونیک و شبکه‌های مجازی به‌صورت فیلم و تصویر فراهم شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اصفهان ادامه داد: در مرحله بعد و با توجه به استقبال بازدیدکنندگان، با توجه به اینکه تعدادی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری در اختیار سایر ارگان‌های اجرایی استان، ازجمله شهرداری‌های ۱۰۸ شهر استان بود، با هماهنگی با این نهادها آثار تاریخی و جاذبه‌های استان، در قالب یک بسته گردشگری مجازی به‌صورت روزانه به‌منظور بهره‌برداری علاقه‌مندان معرفی شد.

او تأکید کرد: در مرحله سوم این طرح، جاذبه‌های طبیعی ۲۵ شهرستان استان نیز در کنار جاذبه‌های تاریخی تا پایان ایام تعطیلات نیمه شعبان و ایام میلاد امام زمان (عج) به‌تناوب معرفی شد.

کد خبر 418180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.