شهرداری‌ها زمینه جهش تولید را فراهم کنند

شهردار سمنان با بیان اینکه شهرداری‌ها از ارکان اصلی تحقق جهش تولید هستند، گفت: نقش شهرداری‌ در پویایی و رونق تولید غیر قابل انکار است و تحقق شعار سال، زمینه ساز رونق بیشتر و شکوفایی در عرصه تولید در استان سمنان خواهد بود.

سیدمحمد ناظم‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه تمامی فعالیت‌های شهرداری تحت‌الشعاع مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته است، اما در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریت شهری برای تحقق شعار سال، از همه امکانات موجود برای حمایت از کارگاه‌های صنعتی کوچک استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به تاسیس شهرک بازیافت این شهر، افزود: این شهرک با استفاده از اختیارات قانونی مندرج در بند ب ماده ۵۵ قانون شهرداری جهت ساماندهی کارگاه‌ها و صنایع مزاحم داخل شهر ایجاد شد که فاز نخست آن توسط شهرداری به اتمام رسید و عملیات ساخت فاز دوم آن نیز آغاز شده است و به زودی عملیات فراخوان برای متقاضیان منتشر می‌شود و واجدان شرایط می‌توانند طبق مجوزهای صنفی در این شهرک فعالیت کنند.

شهردار سمنان با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی برای حمایت از تولید و فعالان صنفی استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: باید با حمایت از بخش خصوصی بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در مناطق شهری استان سمنان را فراهم کنیم.

کد خبر 418179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.