تهران نباید از سیل غافلگیر شود

اعضای شورای شهر در صفحات شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی درباره اوضاع پایتخت در مقابله با سیل نوشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید فراهانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "وقتی خبر سیل و زلزله می‌آید همه نگران می‌شویم اما وقتی از بروز حادثه پیشگیری می‌شود حس تشکر و قدردانی برانگیخته می‌شود.

علیرغم بارش بی‌سابقه ‌و مداوم شصت ساعته تهران از صبح چهارشنبه ساعت هشت صبح تا هشت شب جمعه و بعد پیش بینی بارش‌ها تا یکشنبه آینده با دوراندیشی ‌و برنامه‌ریزی همکاران مدیریت شهری مناطق و نواحی شهر تهران در لایروبی روددره‌ها، انهار و مسیل‌ها و سرکشی مداوم‌ در سخت ترین شرایط جوی خوشبختانه ایمنی و آرامش بر کلانشهر تهران حاکم‌ شد و علیرغم بالا آمدن آب در اغلب مسیل‌های شهر خوشبختانه بحران سیل ویرانگر شهر را تهدید نمی‌کند.

الهام فخاری نیز به با هشتگ سیل_تهران توییت زد: "ایمن ماندن تهران از خطر سیل با وجود بارش(برف و باران) سنگین از چهارشنبه تاکنون را مرهون تلاش شبانه‌روزی، پرخطر و بی‌وقفه کارگران، کارکنان، مدیران و معاونان دو حوزه خدمات شهری و عمران شهرداری‌ تهران هستیم. شبکه مدیریت آب‌های سطحی و سیلاب شهر تهران توسط شرکت خاکریزآب ساخته‌شده، حوزه خدمات شهری بهره‌برداری و نگهداری(ازجمله لایه‌روبی) و حوزه عمران بازسازی، تعمیر، بازکردن گلوگاه‌های سیلابی در بهره برداری را برعهده دارند."

زهرا نژادبهرام نیز در توییتر خود نوشت: "بارش‌های شدید چند روزه اخیر احتمال وقوع سیلی خطرناک را افزایش می‌دهد. به همین خاطر در نامه‌ای به شهردار بر لزوم آماده باش نیروها و تجهیزات شهرداری و لایروبی نهرها و رصد لحظه به لحظه آنها تاکید کردم. نباید پایتخت غافلگیر شود."

کد خبر 418174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.