۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
لایروبی رودخانه‌های قزوین

معاون خدمات شهری شهردار قزوین گفت: با لایروبی رودخانه‌های عبوری از شهر قزوین بیش از ۴۰ هزار تن گل و لای جمع‌آوری شد تا از سیلاب جلوگیری شود.

به گزارش ایمنا، وحید مقدم‌سلیمی اظهار کرد: با اقدامات پیشگیرانه از سوی شهرداری‌ها به ویژه شهرداری قزوین در لایروبی به موقع رودخانه‌هایی که از داخل شهرها عبور می‌کند توانستیم خسارات احتمالی را کاهش داده و از سیلاب جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: بیش از ۴۰ هزار تن گل و لای از رودخانه‌های شهر قزوین جمع‌آوری شده تا از سیلاب جلوگیری شود که این اقدام بسیار مؤثر بوده است.

معاون خدمات شهری شهردار قزوین تصریح کرد: در سال گذشته در این ایام شاهد سیلاب شدید بودیم و خسارت‌ها بیشتر بود اما امسال با مدیریت به موقع توانستیم از بحران سیلاب جلوگیری کنیم که از همه شهرداران قدردانی می‌شود.

مقدم‌سلیمی اضافه کرد: در دو ماه گذشته اقدامات خوبی صورت گرفت و امروز دیگر نگرانی از سیلاب در شهرها نداریم، اما آمادگی نیروها همچنان حفظ شده است.

وی اظهار کرد: از شب گذشته تاکنون ۵۰۰ نیروی شهرداری در آماده‌باش کامل هستند و ۳۰۰ نیرو به کار گرفته شده تا اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با سیلاب احتمالی انجام شود.

معاون خدمات شهری شهردار قزوین گفت: کارکنان معاونت خدمات شهری با استفاده از ۲۵ دستگاه از ماشین‌آلات و ۲۵ دستگاه موتور مکشی برای تخلیه آب احتمالی ناشی از سیل در معابر اقدام کردند.

منبع: مهر

کد خبر 418161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.