آغاز فعالیت پایانه مسافری گلپایگان از ۲۳ فروردین

شهردار گلپایگان گفت: پایانه مسافربری شهرداری گلپایگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از بامداد روز ۲۳ فروردین تنها به مقصدهای تهران، کرج و اصفهان شروع به فعالیت می‌کند.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا پایانه‌های حمل و نقل و مسافربری تعطیل شد و سپس با ممنوعیت تردد خودرو تا ۲۲ فروردین از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

وی ادامه داد: براساس صورتجلسه دوازدهمین جلسه کمیته حمل و نقل عمومی بار و مسافر ستاد استانی و پیرو دستورالعمل‌های طرح فاصله‌گذاری هوشمند، پایانه مسافربری شهرداری گلپایگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند رزرو بلیط به صورت اینترنتی و سرویس‌دهی با ۵۰ درصد ظرفیت هر اتوبوس، از بامداد شنبه _۲۳ فروردین تا اطلاع ثانوی تنها به مقصدهای تهران، کرج و اصفهان شروع به فعالیت می‌کند.

شهردار گلپایگان افزود: ضدعفونی کامل ناوگان، توزیع ماسک و دستکش مناسب بین مسافران توسط عوامل شرکت‌های مسافربری و نظارت شهرداری بر اجرای پرتکل‌های بهداشتی، انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، در گلپایگان ۴۵ دستگاه اتوبوس به حمل و نقل مسافران به مقصد استان‌های تهران، کرج، اصفهان، قم و اراک مشغول هستند، اما تا اطلاع ثانوی تنها حمل و نقل مسافران به مقصد سه استان تهران، کرج و اصفهان مجاز است.

کد خبر 418138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.