انجام ۱۲۰ عملیات رفع آبگرفتگی در کاشان

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: عوامل و کارمندان شهرداری کاشان در شب نیمه شعبان ۱۲۰ عملیات برای رفع مشکلات ناشی از بارندگی باران در سطح شهر کاشان انجام دادند.

به گزارش ایمنا، مهدی بذرافشان با اشاره به حجم گسترده نزول رحمت الهی در چند روز اخیر در کاشان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های موجود و احتمال آب گرفتگی معابر عوامل و کارکنان شهرداری کاشان برای انجام هر گونه عملیات در حالت آماده‌باش بودند.

وی ادامه داد: عوامل و کارکنان شهرداری کاشان در مناطق پنج‌گانه و سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات موتوری با محوریت معاونت خدمات شهری اقدامات لازم را برای رفع مشکلات و حوادث ناشی از بارندگی کم‌سابقه چند روز اخیر انجام دادند.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از تلاش ۱۶۵ نفر از نیروهای شهرداری برای انجام این عملیات‌ها خبر داد و تصریح کرد: برای انجام این ۱۲۰ عملیات که شامل رفع فرورفتگی، تخریب دیوار منازل، هواگیری چاه، تخلیه مخلوط، بیان مسیر با علائم و غیره بود بیش از ۶۰ دستگاه و تجهیزات و ماشین‌آلات استفاده شد.

بذرافشان از ارائه اقدامات شهرداری کاشان در مواجهه با کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: مؤسسه یادگیری مستمر یونسکو در قالب گفت و گویی با نماینده شهرداری کاشان و با محوریت موضوع "اقدامات یادگیری شهرهای یادگیرنده در دوره بحران بیماری کرونا" به بررسی تجربیات این عضو شبکه جهانی شهرهای یادگیرنده در خصوص مواجهه با این بیماری فراگیر پرداخت.

وی یادآور شد: برنامه‌های آموزشی ترویجی و اطلاع‌رسانی توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان، برنامه‌های تلویزیونی مبتنی بر ترویج فرهنگ مراقبت و احساس مسئولیت فردی و اجتماعی، تبیین ایده و شعار "هر خانه یک پایگاه سلامت"، توجه به نواحی حاشیه‌ای شهر علاوه بر آگاهی بخشی در مرکز شهر از جمله اتفاقات رقم خورده در کاشان است که در وِبیناری با حضور شهرهای یادگیرنده یونسکو همانند بیژنگ و شانگهای چین، Fermo ایتالیا و مانیزالس کلمبیا ارائه شد.

منبع: مهر

کد خبر 418129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.