توقف سرویس‌دهی اتوبوسرانی اصفهان در روزهای تعطیل

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: تا اطلاع ثانوی، در روزهای تعطیل توسط اتوبوسرانی اصفهان هیچگونه سرویس‌دهی به شهروندان نمی‌شود.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا و دستورالعمل ابلاغی مبنی بر آغاز برخی فعالیت‌های کم‌خطر در حوزه مشاغل از هفته آینده و پیش‌بینی افزایش سفرهای روزانه شهروندان، در میزان سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی نیز تغییراتی داده شد.

وی افزود: از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ تا اطلاع ثانوی تعداد خطوط فعال اتوبوسرانی ۵۹ مورد خواهد بود و تا اطلاع ثانوی در روزهای تعطیل هیچگونه سرویس‌دهی نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: با توجه به اعلام ممنوعیت ترددهای بین شهری در راستای رعایت الزامات فاصله گذاری اجتماعی و حفظ سلامتی شهروندان، در خطوط حومه اصفهان تا اطلاع ثانوی به شهروندان سرویس دهی نمی‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه پیشنهادات و انتقادات می‌توانند با شماره ۰۹۰۱۸۷۰۷۷۰۰  یا ۳۸۱۸۸  تماس بگیرند و یا به کانال شرکت واحد اتوبوسرانی در شبکه های اجتماعی به آدرس busofisfahan@  مراجعه کنند.

کد خبر 418114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.