غلبه بر کرونا نیازمند همکاری شهروندان است

شهردار فولادشهر گفت: رسیدن به شرایط پایدار و در نهایت عبور از بحران کرونا نیازمند صبوری، همراهی و همدلی شهروندان با مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بابک محمدی در جمع خبرنگاران با تقدیر از تلاش مدیران و کادر درمانی بیمارستان شهید مطهری و پایگاه‌های بهداشت سلامت فولادشهر، اظهار کرد: امروز ایران نیز همانند بسیاری از کشورهای دنیا در جنگ با دشمن نامرئی قرار دارد و در این میدان نبرد پرسنل خدوم خدمات شهری شهرداری در کنار کادر درمانی در صف مقدم مقابله با کرونا تلاش می‌کنند سلامت، امنیت و آرامش شهروندان را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت نیروهای شهرداری در ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن فولادشهر همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: روزانه با استفاده از بیش از ۱۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی، اماکن عمومی این شهر گندزادیی می‌شود.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: در کنار گندزدایی و ضدعفونی معابر تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار لیتر آب‌ژاول به صورت رایگان در بین مردم توزیع شده است.

محمدی عنوان کرد: خوشبختانه شهروندان فولادشهر در هفته‌های اخیر خصوصا در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه با مدیریت شهری تعامل بسیار خوبی داشتند، اما رسیدن به شرایط پایدار و در نهایت عبور از بحران کرونا نیازمند صبوری، همراهی و همدلی شهروندان با مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا درخصوص آغاز فعالیت اصناف کم‌خطر از ۲۳ فروردین، انتظار می‌رود شهروندان فولادشهر همچون روزهای اخیر همراهی و همکاری لازم را با مسئولان داشته باشند و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

کد خبر 418097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.