پولیتانو: برای گل زدن در ناپولی لحظه شماری می کنم

وینگر جدید ناپولی در تازه ترین مصاحبه خود از انگیزه بالایش برای حضور در ترکیب تیم ناپولی گفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، متئو پولیتانو در جدیدترین مصاحبه خود گفته است که کونته و گتوزو سبک یکسانی دارند و البته او برای بازی در ناپولی لحظه شماری می کند.

پولیتانو به تازگی به ناپولی پیوسته است. او موفق نشد خود را با شرایط اینتر و کونته تطبیق دهد و در 16 بازی این فصل موفق به گلزنی نشد. وی در نهایت تصمیم به ترک اینتر گرفت تا بتواند شانس خود را در ناپولی امتحان کند.

وی در رابطه با سبک مربیگری کونته گفت: شرایط مربیگری کونته و گتوزو آنچنان متفاوت نیست. این دو تمام انرژی خود را صرف تیم می کنند. شاید تفاوت آن ها مربوط به تمرینات و چینشی باشد که در نظر می گیرند. کونته تمرینات بیشتری را به بازیکنان می دهد و مدت زمان بیشتری با آن ها کار می کند، در حالی که گتوزو زمان کمتری برای تمرینات در نظر می گیرد اما برنامه های تمرینی او شدت بیشتری دارند و سنگین تر هستند.

پولیتانو در رابطه با پیوستن به ناپولی اظهار کرد: هواداران آتزوری بسیار پرشور هستند و واقعا حس خوبی دارد که بازیکن ناپولی باشی. برای به ثمر رساندن اولین گلم با پیراهن این تیم لحظه شماری می کنم. البته هدف نهایی ما این است که بتوانیم پس از شروع مجدد بازی ها تا جایی که می توانیم بازی ها را ببریم تا جواز حضور به مسابقات اروپا را کسب کنیم.

وینگر جدید تیم ناپولی در پایان راجع به هدف غایی خودش گفت: در نهایت بالاترین هدف من بازی برای ایتالیا ست. رقابت های ملی یک سال به تعویق افتاده اند و من یک سال دیگر فرصت دارم تا مانچینی را برای دعوت من به تیم ملی متقاعد کنم.

پولیتانو تاکنون سه بازی ملی را در کارنامه دوران حرفه ای خود به ثبت رسانده و تنها یک بار در مقدماتی یورو 2020 به میدان رفته است.

کد خبر 418091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.