اختصاص ۳۰۰ میلیون ریال برای مقابله با کرونا

شهردار کلیشادوسودرجان از اختصاص ۳۰۰ میلیون ریال برای مقابله با کرونا در این شهر خبر داد.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به دلیل اهمیت و حساسیت آن اقدامات وسیعی انجام شده است اظهار کرد: ۳۰۰ میلیون ریال برای کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا از بودجه شهرداری، اختصاص داده شده است.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی در مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا، ضمن اطلاع‌رسانی به شهروندان جهت ثبت نام در سامانه سلامت و نصب بنرهای هشدار دهنده در سطح شهر، توزیع ماسک و دستکش و لوازم بهداشتی بین کارگران و کارمندان شهرداری، ضدعفونی و گندزدایی شبانه روزی خیابان‌های و معابر شهری و مبلمان شهری، ضدعفونی روزانه مراکز درمانی شهر به ویژه بیمارستان شفاء به صورت مستمر انجام می‌شود.

شهردار کلیشادوسودرجان یادآور شد: از طریق فضای مجازی و هشتگ‌های "در خانه می‌مانیم" و "کرونا را شکست می‌دهیم" شهروندان به ماندن در خانه تشویق شدند و طرح مسدودسازی ورودی‌های شهر  و پارک‌ها از ۱۲ تا ۲۱ فروردین و استقرار ایستگاه پایش سلامت از یکم تا ۲۰ فروردین در ورودی شهر اجرا شد.

اخگر گفت: طبق بخشنامه و دستورالعمل‌ها و با هدف جلوگیری از حضور و تجمع شهروندان در شهر و شهرداری و نیز حمایت از کسبه به دلیل شیوع ویروس کرونا، مهلت پرداخت عوارض  تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

وی تصریح کرد: کارکنان شهرداری تا زمان اعلام وضعیت سفید از سوی ستاد مقابله با کرونای کشور،  اقدامات انجام شده برای کنترل و ریشه‌کنی این بیماری را بدون وقفه ادامه می‌دهند.

کد خبر 418083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.