آخرین آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در ۲۱ فروردین‌ماه

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبود یافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ۲۱ فروردین‌ماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیانوش جهانپور در نشست خبری خود که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _پنج‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور یک هزار و ۶۳۴ نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۶۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسیده است.

وی تعداد بهبودیافتگان از بیماری را تقریبا با افراد درگیر آن برابر دانست و افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۳۲ هزار و ۳۰۹ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جانباختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا چهار هزار و ۱۱۰ نفر جان باخته‌اند.

وی ادامه داد: تعداد افرادی که تست کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام شده، از میان ۲۳۱ هزار و ۳۹۳ تست انجام شده در ۹۵ آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت، تشخیص داده شده‌اند.

کد خبر 418078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.