حاتمی: شهید صیاد شیرازی الگوی نسل‌های مختلف نیروهای مسلح است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن گرامیداشت تقارن نیمه شعبان با سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: اقدامات پربرکت و ماندگار این شهید عالی مقدار سرمنشاء و الگوی نسل‌های مختلف نیروهای مسلح و مایه مباهات و افتخار یادگاران دفاع مقدس بوده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ امیر حاتمی در پیامی با تبریک میلاد موفورالسرور قطب عالم امکان حضرت مهدی (عج) و تقارن آن با سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی، این شهید والامقام را یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی که جایگاهی اثرگذار در حوزه دفاعی و نظامی کشور داشته است، برشمرد و گفت: اقدامات پربرکت و ماندگار این شهید عالی مقدار سرمنشاء و الگوی نسل‌های مختلف نیروهای مسلح و مایه مباهات و افتخار یادگاران دفاع مقدس بوده است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

نقش آفرینی های مخلصانه، ایثارگری ها و از خودگذشتگی های کم نظیر شهید صیاد شیرازی طی دوران جهاد و رزم در ارتش جمهوری اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عالی‌ترین سطوح راهبردی در ستاد کل نیروهای مسلح او را به عنوان الگو و سرمشق زنده و تمام عیار برای نسل‌های جوان نیروهای مسلح مبدل کرد و نتیجه این مجاهدت ها و استقامت ها، تقویت قدرت بازدارندگی و ارتقای اقتدار دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

حماسه آفرینی ها و نقش بی بدیل و بارز شهید پرافتخار صیادشیرازی در طراحی و فرماندهی عملیات های بزرگ در دوران هشت سال دفاع مقدس و خلق پیروزی های بی شمار از او خورشیدی بی بدیل ساخت.

بی شک شهید سپهبد صیاد شیرازی از مصادیق رویش های انقلابی ارتش در دوران حاکمیت طاغوت و نمونه بارز سرباز ولایت مدار و برخوردار از بصیرت و بینش عمیق دینی و باور انقلابی در بین تمامی همرزمان و فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری است؛ او نمادی عینی از شجاعت، رشادت فداکاری و مثالی شایسته از مرد ایمان و عمل و مایه تکریم و تجلیل آحاد رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح و انقلابی کشور است.

تقویت تعامل، هم افزایی، وحدت و برادری میان ارتش قهرمان و سپاه سرفراز آن هم در شرایطی که جریان های منحرف و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در صدد القای ناهماهنگی، اختلاف و شکاف بین نیروهای انقلاب بودند نشأت گرفته از تقوا، اخلاص، ولایتمداری و شخصیت والای این بزرگ مرد مجاهد بود و همین ویژگی ها، همواره نام و یادش را در زمره طلایه داران وحدت و یکپارچگی قرار داده و او را به نماد صلابت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مبدل کرده است.

تمامی مدیران، کارکنان و متخصصان صنعت دفاعی کشور با تمسک به فرهنگ مهدوی، علوی و حسینی و تأسی از آموزه‌های به یادگار مانده از شخصیت‌های ارزشمند و شایسته ای همچون شهید صیاد شیرازی و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، برای اعتلای پرچم اسلام، ولایت، وحدت و یکپارچگی ملی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد. نظام در حال اضمحلال سلطه، مستکبرین عالم و بدخواهان انقلاب و نظام حتی برای لحظه‌ای توان ضربه زدن به کشور شهیدان را نخواهند داشت.

در صورت ارتکاب هرگونه خطای محاسباتی و راهبردی، متخصصان صنعت دفاعی کشور با پیروی از خط سرخ انبیای عظام و ائمه اطهار و تاسی به وصایای امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر و در سایه منویات و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) آماده دفاع از ارزش های راستین اسلام و انقلاب و حمایت و پشتیبانی فنی، صنعتی و دفاعی از نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران برای و ایجاد یاس و ناامیدی، شکست و رسوایی و ناکارآمد کردن ماشین جنگی دشمن هستند تا به زودی بیرق بیعت مهدوی بر تمامی کره خاکی به اهتزاز درآید.

کد خبر 418071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.