آغاز ثبت نام نقل و انتقالات معلمان در سال ۱۴۰۰-۹۹ از اول اردیبهشت

شیوه نامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی، متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی مربوط به سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از سوی معاونت برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد و بر اساس آن نقل و انتقال درون استانی از اول اردیبهشت ماه آغاز می شود.

به گزارش ایمنا، این بخشنامه در راستای عدم تمرکز، افزایش بهره وری  و استفاده بهینه از نیروهای انسانی مناطق آموزشی، همچنین افزایش رضایت شغلی و کمک به تأمین رفاه و آسایش نسبی فرهنگیان، شیوه نامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی مربوط به سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ابلاغ شده است.

در این بخشنامه آمده است که فرایند نقل و انتقال برون استانی سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت پردازشی(سیستمی) مطابق جدول زمانبندی پیوست و نقل و انتقال درون استان نیز به شیوه فوق در بازه زمانی اول اردیبهشت تا ۱۵ خرداد بر اساس مصوبات کارگروه توسعه مدیریت استان انجام خواهد شد.

به گزارش مرکز  اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پروش، مبنای انتقال در درون استان (پس از محاسبه ورود و خروج نیرو اعم از بازنشستگی، ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان و موارد دیگر)، ضرایب اشتغال نیروی انسانی و شدت نیاز است.

بنابراین ضروری است پس از محاسبه ضرایب و تکمیل جداول فوق توسط مناطق آموزش و پرورش و تایید استان، در سال جاری ملاک عمل قرار می‌گیرد.

بدیهی است عملکرد استانها پس از پایان فرایند نقل و انتقال بر اساس ضرایب مذکور ارزیابی و بازخورد لازم به استانها ارسال خواهدشد.

کد خبر 418069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.