۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
۱۰ خیابان پرتردد مهاباد مسدود شد

شهردار مهاباد از مسدود کردن ۱۰ خیابان پرتردد این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، کامران فاتح اظهار کرد: طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، جلوگیری از برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری و با تصمیم ستاد مقابله با کرونا انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در ادامه مسدودسازی معابر شهری مهاباد، بلوار خلفای راشدین حد فاصله پل یرغو تا بهداشت شافعی، خیابان بهداشت شافعی تا میدان کتاب، میدان کتاب تا میدان پژوهش، پل شورنگ، خیابان سه آسیاب به طرف بهداشت شافعی و خیابان نماز حد فاصله میدان ملاجامی به میدان نماز با استفاده از نیوجرسی و نصب تابلوی هدایت بسته شد.

شهردار مهاباد ادامه داد: معابر مسجد سعدی و کوچه بهمنی، کنارگذر پل زانکو و بلوار فجر از هر دو طرف توسط نیوجرسی و تابلوهای راهنما هم به دلیل ازدجام رفت و آمد با تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

فاتح با بیان اینکه در چند روز اخیر تردد در برخی از خیابان‌های سطح شهر افزایش یافته، افزود: قبل از این هم در قالب این طرح معابر اصلی شهر از جمله خیابان‌های جمهوری اسلامی، صلاح‌الدین ایوبی به طرف سه راه وفایی، میدان ساعت منتهی به مسجد شهریکندی و میدان سربرداش با مسدود شده بود.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم به منظور قطع سریع‌تر زنجیره انتقال کرونا، ماندن در خانه را جدی‌ بگیرند، از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری کنند و در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته‌ باشند.

منبع: ایرنا

کد خبر 418049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.