عابدی: صلاح نیست ترم جاری دانشجویان حذف شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه آموزش در کشور باید به سمت روش self-directed learning یا ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﺧﻮدراﻫﺒﺮ پیش برود؛ یعنی هر شخص خود محور یادگیری شود و پاسخ سوالات خود را در صفحات مجازی، وبسایت ها و منابع اساتید جویا شود.

حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون در خواست دانشجویان مبنی بر حذف ترم های جاری در دانشگاه ها اظهار کرد: به هیچ وجه صلاح نیست ترم جاری دانشجویان حذف و تعطیل شود. دانشجویان باید از زمان خود به بهترین نحو استفاده کرده و  وقت خود را در خانه تقسیم کنند و قسمتی از آن را به مطالعه کتاب های درسی اختصاص دهند و با تشکیل گروهای آموزشی مجازی، از توقف آموزش جلوگیری کنند.

وی افزود: شیوه آموزش در کشور باید به سمت روش self-directed learning یا ﻳﺎدﮔﻴﺮی ﺧﻮدراﻫﺒﺮ پیش برود؛ یعنی هر شخص خود محور یادگیری شود و پاسخ سوالات خود را در صفحات مجازی، وبسایت ها و منابع اساتید جویا شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شورای آموزشی باید رشته ها را تفکیک کنند و برای برخی از رشته ها که می توان آنها را به صورت مجازی آموزش داد و پیش برد و برای رشته هایی هم که واحد عملی و کارگاهی دارند فرصت مطالعاتی در نظر گرفت. نمی توان یک نسخه واحد برای تمامی رشته های دانشگاهی در نظر گرفت. باید تدابیر لازم برای هر رشته متناسب با ماهیت آن در نظر گرفته شود.

کد خبر 418047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.