۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
حمله دختر BMWسوار به ایستگاه پلیس

اعتراف ۲ سارق به ۲۰ سرقت در فیروزآباد، فریب دختر جوان تهرانی با ترفند وام در فضای مجازی، قاتل ۱۵ ساله در انتظار اعدام با شمشیر و دستگیری قاچاقچی با ۲۰۰ کیلو تریاک در کرمان، عناوین مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری مطالعه می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توقیف ماشین بی ام و در بلوار اندرزگو و دعوای دختر راننده حادثه ای را رقم زد.

این دختر جوان دست به تخریب کانکس پلیس گشت که خودرو BMW وی را توقیف کرده بود زد.

دختر مذکور پس از شکستن شیشه کانکس پلیس به ماموران اولتیماتوم می دهد که ایستگاه را همین امروز از منطقه جمع آوری کنند وگرنه ایستگاه را به آتش میکشد.

پایگاه خبری رکنا در گزارش خود آورده: لازم به ذکر است هنوز اطلاعات تکمیلی از این حادثه در دسترس نیست.

فریب دختر جوان تهرانی با ترفند وام در فضای مجازی

به خاطر مشکلی که برای خانواده‌ام پیش آمده بود نیاز فوری به وام داشتم به همین دلیل چند بار به بانک رفتم، اما نتوانستم وام بگیرم. در سایت دیوار جست‌وجو کردم تا اینکه آگهی فروش وام را دیدم.

مردی که با درج آگهی فروش وام در سایت دیوار دختر جوان را فریب داده است و در مخفیگاهش به وی تعرض کرد، روز گذشته محاکمه شد.

این پرونده در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد. بعد از اعلام رسمیت جلسه، نماینده دادستان در دفاع از کیفرخواست گفت: «مجید ۳۵‌ساله یک‌ماه قبل به اتهام آزار دختری ۲۷‌ساله به نام آرزو بازداشت شد. متهم با آگهی پرداخت وام در سایت دیوار، شاکی را فریب داده و بعد از کشاندن وی به خانه‌اش او را مورد آزار قرار داده‌است. متهم با گرفتن عکس و فیلم و تهدید شاکی قصد زورگیری داشت که برای او درخواست اشد مجازات دارم.»

در ادامه شاکی در جایگاه ایستاد و گفت: «به خاطر مشکلی که برای خانواده‌ام پیش آمده بود نیاز فوری به وام داشتم به همین دلیل چند بار به بانک رفتم، اما نتوانستم وام بگیرم. در سایت دیوار جست‌وجو کردم تا اینکه آگهی فروش وام را دیدم. با شماره‌ای که در آنجا ثبت شده‌بود، تماس گرفتم. مردی که به تماسم جواب داد به من اطمینان داد بدون هیچ دردسری برایم مبلغ ۲۰‌میلیون تومان با بازپرداخت ماهانه ۵۰۰ هزار تومان وام خواهد گرفت.»

شاکی ادامه داد: «به حرف‌های او اعتماد کردم به همین دلیل برای انجام کار چند بار در تلگرام برایش پیغام فرستادم تا اینکه او پیشنهاد داد برای گرفتن این مبلغ باید به خانه‌اش بروم. قبول کردم و به خانه متهم در غرب تهران رفتم. بعد از وارد شدن به خانه، متوجه رفتارهای مشکوک وی شدم و خواستم خانه را ترک کنم که….»

شاکی در حالیکه اشک می‌ریخت، گفت: «متهم بعد از اذیت و آزار از من فیلم و عکس تهیه کرد، سپس مرا تهدید کرد اگر شکایت کنم آن‌ها را برای خانواده‌ام می‌فرستد. من هم به خاطر اینکه تازه نامزد کرده‌بودم، سکوت کردم و حرفی نزدم به همین خاطر ناچار بودم تن به خواسته‌های بی‌شرمانه او بدهم تا اینکه مجید درخواست پول و طلا کرد. آنجا بود که فهمیدم قصد اخاذی دارد به همین دلیل تصمیم گرفتم از او شکایت کنم. بعد از طرح شکایت مأموران در تحقیقاتشان همه عکس و فیلم‌هایم را نیز کشف کردند.»

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: «قبول دارم که شاکی را برای گرفتن وام فریب داده‌ام، اما به یاد ندارم که او را اذیت کرده باشم.» در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.

اعتراف ۲ سارق به ۲۰ سرقت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری ۲ سارق و کشف ۲۰ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "مهدی جوکار" با اعلام این خبرگفت:در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو، درون خودرو و اماکن خصوصی در فیروزآباد ، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و به دست آوردن سرنخهای لازم، ۲ متهم را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار بیان کرد: این متهمان در تحقیقات پلیسی به ۲۰ فقره سرقت قطعات خودرو، درون خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان فیروزآباد اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

قاتل ۱۵ ساله در انتظار اعدام با شمشیر

حکم کوچک‌ترین محکوم به اعدام امروز در عربستان اجرا می‌شود.

حمود بن عبدالله الغامدی، پدر عبد المحسن حمود الغامدی که محکوم به قصاص است، خواهان تعویق اجرای حکم اعدام شد که قرار است امروز (چهارشنبه) اجرا شود.

پدر الغامدی خواهان تعویق اجرای این حکم به بعد از بحران کرونا شده و از اولیای دم خواست تا پسرش را عفو کنند.

وی مطرح کرد: درخواست من از اولیای دم این است که پسرم را به خاطر خدا ببخشند، آنها اهل عفو و شهامت هستند، آنچه پسرم انجام داد، اشتباه بزرگی بود، از خصلت‌های بزرگان بخشش در زمان قدرت است.

وی از مسؤولان و انسان‌های خیرخواه و نیکو خواست تا برای بخشیدن پسرش، در نزد اولیای دم واسطه شوند.

فعالان شبکه‌های اجتماعی پیام الغامدی را منتشر کردند و درخواست‌های بسیاری برای عفو فرزندش به خاطر خداوند مطرح شد.

فعالان هشتگی را در این خصوص به راه انداختند که طی چند ساعت در توییتر ترند شد.

داستان عبدالمحسن الغامدی در سال ۲۰۱۲ آغاز شد که در آن هنگام، دستگاه‌های امنیتی در منطقه الباحه اطلاعیه‌ای را درخصوص وقوع قتل در مدرسه‌ای از توابع شهر القری دریافت کردند.

نیروهای امنیتی پس از آنکه به مدرسه رفتند، مشخص شد که مقتول یکی از دانش آموزان ۱۷ ساله است.

عبدالمحسن الغامدی ۱۵ ساله به همکلاسی خود هفت گلوله از هفت تیر شلیک کرده بود و بعد از بازجویی‌ها، الغامدی اعتراف کرد که بین او و مقتول اختلافاتی وجود داشته است.

مشاهده طاووس در پشت‌بام یک خانه در تهران

یک طاووس در پشت‌بام یک منزل مسکونی در منطقه مجیدیه تهران مشاهده شد.

ساعت ۹صبح امروز یک پرنده طاووس که در پشت بام یک منزل مسکونی در مجیدیه شمالی تهران سرگردان شده و قادر به پرواز نبود، توسط آتش نشانان به دام افتاد.

درگذشت جانشین پلیس آگاهی شهرستان قاین بر اثر کرونا

سرباز مدافع وطن محمد علی لطفیان در مقابله با کرونا جان خود را از دست داد.

سروان محمد علی لطفیان جانشین پلیس آگاهی شهرستان قاین که از بیماری کرونا و تنگی نفس رنج می‌برد و در بیمارستان بستری بود، صبح امروز در مقابله با بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

وی ۴۹ ساله بود و در تاریخ سوم فروردین‌ماه به‌علت مشکلات تنفسی در بیمارستان بستری شده بود و تست کرونای وی مثبت اعلام شده بود.

پلیس خراسان‌جنوبی ضمن تسلیت به خانواده و همکاران داغدار وی برای بازماندگان این سرباز مدافع وطن صبر مسألت دارد.

دستگیری قاچاقچی با ۲۰۰ کیلو تریاک در کرمان

قرارگاه عملیاتی ابوذر موفق به کشف ۲۰۰ کیلو تریاک از یک سوداگر مرگ شد.

سردار"عبدالرضا ناظری" فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پایگاه شهید "فرزان پنگ"یگان تکاوری ۱۱۵ بخش زهکلوت در حال کنترل و پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده این خودرو به محض مواجهه با ماموران اقدام به فرار کرد و در ادامه در پی تعقیب و مراقبت ضربتی و تیراندازی دقیق ماموران به لاستیک هایش، متوقف شد.

سردار ناظری با اشاره به کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه در قسمت‌های مختلف این خودرو جاساز شده بود، بیان داشت: راننده این خودرو نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شد.

کد خبر 418000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.