هدیه سازندگان سریال چرنوبیل به سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا

شرکت اسپانیایی که لباس‌ها و ماسک‌های سریال «چرنوبیل» را طراحی و تولید کرده بود، ماسک‌های محافظ و دیگر اقلام باقیمانده از این مجموعه موفق را به سربازان خط مقدم مبارزه با بیماری کووید-۱۹ در اسپانیا اهدا می‌کند.

به گزارش ایمنا، کاستیومز همچنین دو کارگاه خود را در مادرید و لیسبون به تولید نسل تازه ماسک‌های محافظ و دیگر اقلام بهداشتی از جمله روپوش‌های و کلاه‌های ایمنی اختصاص داده و اقلام تولیدشده را به خانه‌های پرستاری، بیمارستان‌ها، ایستگاه‌های پلیس، مراکز خدمات اجتماعی و شهرداری‌ها می‌رساند.

اسپانیا تا روز گذشته با ۱۳۶۶۱۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا و ۱۳۳۱۴ مرگ ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ دومین کشور آلوده اروپاست. هر چند آمار مرگ و میر افراد مبتلا به کرونا برای چهارمین روز پیاپی نزولی بود تا امیدها برای کاهشی شدن روند ابتلا به کووید-۱۹ بیش از گذشته شود.

اودیل دیکس-میرو، طراح لباس سریال «چرنوبیل» که در بریتانیا ساکن است، برای این مجموعه نامزد دریافت جایزه امی شد. تازه‌ترین فعالیت سینمایی این طراح برجسته تریلر روانشناسانه «شب گذشته در سوهو» به کارگردانی ادگار رایت است. او درام تحسین‌شده «بروکلین» ساخته جان کراولی را هم در کارنامه دارد.

«چرنوبیل» تریلری تاریخی محصول ۲۰۱۹ شبکه HBO آمریکاست که در یک فصل ۳۳۰ دقیقه‌ای و پنج قسمت به نمایش درآمد و بسیار تحسین و دیده شد. این سریال در گلدن گلوب ۲۰۲۰ دو جایزه بهترین سریال کوتاه و بهترین بازیگر مرد (استلن اسکارسگارد) را برد و در مراسم امی هم ۱۰ جایزه به دست آورد.

منبع: همشهری

کد خبر 417983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.