توزیع بسته‌های بهداشتی بین بیماران خاص و حاشیه نشین

معاون جذب سازمان داوطلبان هلال احمر از توزیع اقلام بهداشتی در نقاط حاشیه نشین شهرها و بین بیماران خاص توسط سازمان داوطلبان هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایمنا، وحید سلیمی در گفت و گوی زنده در شبکه خبر با اشاره به اقدامات سازمان داوطلبان هلال احمر در مبارزه با بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: ما نسبت به فراخوان دوطلبان اقدام کردیم و یکی از نکات مهم در خصوص مبارزه با کرونا، نقاط خطر پذیر و حاشیه نشین بود که نسبت به تأمین اقلام بهداشتی این مناطق اقدام کردیم.

وی افزود: پروژه‌های مختلفی با حضور داوطلبان و سازمان‌های مردم نهاد اجرا شد؛ در ضدعفونی کردن مکان‌های مختلفی مانند گرمخانه‌ها و زندانها اقدام شد، ضمن اینکه ۴۸۵ تشکل در کل کشور نسبت به تأمین اقلام مورد نیاز در خصوص مبارزه و پیشگیری از کرونا فعالیت هایی انجام داده‌اند.

معاون جذب سازمان داوطلبان هلال احمر تصریح کرد: با توجه به وجود خانه‌های هلال احمر در روستاها ا نسبت به تأمین ماسک و مواد ضدعفونی کننده اقدام کردیم.

سلیمی در خصوص همکاری این سازمان با وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: مقرر شد نسبت به توزیع بسته‌های بهداشتی بین بیماران خاص اقدام شود که  اسامی این افراد را از وزارت بهداشت تهیه کردیم و اجرا می‌شود

کد خبر 417972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.