جذب ۸۰  بانوی آتش نشان/ افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی مشهد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: مراحل جذب ۸۰ بانوی آتش نشان داوطلب که بهمن ماه سال گذشته با لایحه شورای اسلامی شهر مشهد به تصویب رسید، در حال پیگیری است تا این بانوان نیز در بدنه های آموزشی و عملیاتی آتش نشانی مشهد بکارگیری شوند.

آتشپاد دوم امیر عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی شهر مشهد با بیش از یک هزار و ۲۰۰ پرسنل عملیاتی ستادی و پشتیبانی برنامه‌های خاصی در سال ۱۳۹۹ برای تامین ایمنی بیشتر زائران و شهروندان در نظر گرفته است.

وی افزود: این سازمان هم اکنون ۵۰ پایگاه ایستگاه و پایگاه آتش نشانی در شهر مشهد دارد و بر اساس برنامه‌ریزی در سال ۹۹ چند ایستگاه دیگر که در حال حاضر عملیات احداث آنها در حال انجام است، به تعداد ایستگاه های فعلی اضافه می شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: راه‌اندازی ایستگاه‌هایی نظیر غدیر، رسالت، مجد، رازی همچنین مطالعات دو ایستگاه آتش نشانی در مجموعه باغ وکیل‌آباد و اطراف حرم رضوی نیز در دست انجام است.

وی با بیان اینکه از اقدامات دیگری که امسال در دستور کار این سازمان قرار گرفته، انجام مراحل نهایی گزینش ۵۳۵ آتش‌نشان است که در سال گذشته آزمون‌های استخدامی آنها برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا این روند به تأخیر افتاده و امیدواریم با جذب آتش‌نشانان جدید، سازمان آتش نشانی شهر مشهد توان عملیاتی گسترده تری را برای خدمات رسانی به مردم داشته باشد.

عزیزی گفت: حدود یکصد نفر از همکاران قدیمی و با سابقه این سازمان طی سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مراحل جذب ۸۰ بانوی آتش نشان داوطلب که بهمن ماه سال گذشته با لایحه شورای اسلامی شهر مشهد به تصویب رسید، در حال پیگیری است تا این بانوان نیز در بدنه های آموزشی و عملیاتی آتش نشانی مشهد بکارگیری شوند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تصریح کرد: تعامل مدیران شهری با سازمان آتش‌نشانی بسیار خوب و حمایت حداکثری مدیریت شهری را همراه داشته است.

کد خبر 417960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.