در نظر گرفتن تمهیدات بهداشتی در اجرای پروژه‌های عمرانی

شهردار مشهد بر اجرای سه شیفته پروژه پایانه و پارکینگ بزرگ آزادی با رعایت تمهیدات بهداشتی و جبران تاخیر ایجاد شده در زمانبندی بهره برداری از این پروژه تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا کلائی در بازدید از پروژه پایانه و پارکینگ زیر سطحی آزادی که با حضور معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد انجام شد از نزدیک در جریان روند اجرایی و اقدامات انجام شده در این پروژه قرار گرفت.

شهردار مشهد در این بازدید بر اجرای سه شیفته پروژه و رفع تاخیرات به وجود آمده در زمانبندی مد نظر برای بهره برداری از پایانه و پارکینگ آزادی که در ابتدای کار به دلیل وجود معارضات، ایجاد شده بود با در نظر گرفتن تمهیدات لازم بهداشتی برای کارگران و دست اندرکاران آن تاکید کرد.

«خلیل الله کاظمی» معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد نیز در حاشیه این بازدید گفت: این پروژه که در ضلع جنوبی بوستان ملت در حال اجرا است با توجه به تقاضای شهروندان برای استفاده از بوستان ملت و کمبود پارکینگ در این محل و همچنین مشکلات پایانه اتوبوسرانی که در مجاورت بوستان قرار داشت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پایانه اتوبوسرانی آزادی با وجود توقف و تردد تعداد زیادی از اتوبوس ها آلودگی صوتی و محیطی برای شهروندان و افرادی که برای ورزش به بوستان ملت مراجعه می کردند، ایجاد می کرد که این موضوع گلایه های مردم را در برداشت.

کاظمی تصریح کرد: برهمین اساس تصمیم گرفته شد تا پارکینگ و پایانه اتوبوسرانی آزادی در سه طبقه با ظرفیت بالغ بر ۷۰۰ جای پارک خودرو در طبقه منهای دو، سکوهای توقف اتوبوس های شهری در طبقه منهای یک و طبقه همکف نیز به عنوان محل تردد عابران پیاده به همراه ایستگاه تاکسی و فضای سبز در ضلع جنوبی بوستان ملت و در زمین پایانه قبلی اجرا شود.

معاون شهردار مشهد با بیان این که پروژه به دلیل قرار داشتن معارضاتی مانند شبکه انتقال گاز و.. در ابتدا با حدود شش ماه تاخیر روبه رو شد، اظهار کرد: خوشبختانه معارضات پروژه برطرف و عملیات اجرایی در دو شیفت درحال انجام است.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به تاکیدات شهردار مشهد مبنی بر سه شیفته شدن عملیات اجرایی پروژه، پارکینگ و پایانه بزرگ آزادی تا اواخر مهر ماه یا دهه اول آبان ماه سال ۹۹ آماده بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 417954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.