۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
آسفالت معابر بجنورد مناسب نیست

شهردار بجنورد گفت: تنها ۲۰ درصد معابر این شهر از زیرسازی مناسب برخوردار است و ۸۰ درصد معابر و گذرگاه‌های مرکز استان خراسان شمالی از این نظر وضعیت نابسامانی دارد.

به گزارش ایمنا، هادی زارعی با اشاره به آغاز کار عمرانی شهرداری، اظهار کرد: با توجه به اهمیت ترمیم و آسفالت معابر، به عنوان اولویتی اصلی به این بخش نگاه شده و به ساماندهی این حوزه توجه ویژه ای خواهد شد.

وی افزود: پوشش آسفالت بسیاری از معابر شهری فرسوده و خراب شده و اگر رسیدگی نشود در چند سال آینده باید هزینه چند برابری برای ترمیم آسفالت این معابر مصرف شود.
شهردار بجنورد با اشاره به اشاره به مشکلات زیرساختی آسفالت معابر،  عنوان کرد: پرسنل شهرداری در هر جایی که به منظور آسفالت وارد عمل می‌شوند مشاهده می‌کنند که آسفالت و زیرسازی آنها نیازمند تعمیرات اساسی است.

زارعی افزود: تمام همت شهرداری بجنورد در نیمه اول سال جاری به عنوان اولویت اول توجه به بحث آسفالت خیابان‌ها و معابر است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای ترمیم آسفالت معابر و خیابان‌های این شهر در نظر گرفته شده که بیشترین سهم بودجه این نهاد را به خود اختصاص داده است.

شهردار بجنورد ترمیم پیاده‌روهای سطح شهر را در اولویت بعدی دانست و گفت: همچنین تجهیز بوستان‌ها، ایجاد جوی و جدول‌گذاری، توجه به مبلمان شهری، ساخت پیاده‌رو، خرید تجهیزات ترافیکی و نصب چراغ های راهنمایی در اولویت‌های بعدی این نهاد قرار دارد.

زارعی افزود: بر اساس برنامه تدوین شده، شهرداری بجنورد امسال تمام توان خود را برای نوسازی و زیباسازی سیمای شهر به کار خواهد بست.

منبع:ایرنا

کد خبر 417932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.